فرمول 7 مرحله‌ای که به فروش می‌رسد

به‌عنوان یک فروشنده، اگر می‌خواهید موفق باشید، مردم را به درستی تشویق به خریدن کنید  به‌عبارت‌دیگر، شما باید:

  • چیزی قابل‌توجه تولید کنید
  • آن را به‌درستی و منطقی ارائه دهید

اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید تیم نورون سی ار ام این مطلب را برای شما آماده کرده است

فرمول 7 مرحله‌ای که به فروش می‌رسد

باب استون یک شخصیت بزرگ در دنیای تبلیغات بود. همکارانش او را “آقای بازاریابی مستقیم ” می نامیدند، زیرا او بی‌شمار نامه و مقاله موفق نوشت و همه‌چیز را از پانسمان جراحی گرفته تا عضویت در باشگاه‌های تجاری می‌فروخت. او چطور این کار را انجام داد؟ او یک ترفند داشت: یک فرمول سازگار که از هفت گام ساده و منطقی تشکیل‌شده بود که او برای جذب خوانندگان و حفظ علاقه آن‌ها تا آخرین خط استفاده می‌کرد.

فرمول استون که توسط بازاریابان با عنوان “گوهر باب استون” شناخته می‌شود در ابتدا برای نوشتن نامه‌های فروش و سایر تبلیغات پاسخ مستقیم استفاده می‌شد؛ اما در دهه‌های پس از اختراع آن، ثابت‌شده است که تقریباً در هر نوع تبلیغاتی از پست‌های وبلاگ گرفته تا صفحات فرود تا ایمیل‌های فروش کار می‌کند.

اما ابتدا بیایید هر مرحله را تجزیه کنیم.

با قوی‌ترین سود خود شروع کنید

در دنیای تبلیغات، ویژگی‌ها و مزایای آن به فروش می‌رسد. این همان چیزی است که جواهر باب استون را بسیار جذاب می‌کند: بازاریابان را مجبور می‌کند تا بر مزایای محصول، خدمات، علت، برنامه خود تمرکز کنند و بنابراین، مزایای خود را نشان دهند. البته، ویژگی‌هایی نیز باید در تبلیغاتی که ایجاد می‌کنید وجود داشته باشد، اما درنهایت، آن‌ها نزدیک‌تر نیستند. تنها مزایای آن است. به همین دلیل است که شما باید خود را حول یک مخاطب موردنظر بچرخانید و مزایایی را که می‌دانید برای او مهم‌تر است برجسته کنید.

مهم‌ترین سود را گسترش دهید

نادیده گرفتن مزیت اصلی خود را با توصیف تأثیر مثبت واقعی که می‌تواند بر زندگی شخصیت موردنظر شما بگذارد، دشوار کنید. دیدگاه خواننده خود را تغییر دهید.

فرمول 7 مرحله‌ای که به فروش می‌رسد-2-نورن-سی-ار-ام

بذر بکارید

دقیقاً (و با جزئیات) توضیح دهید که مشتری چه چیزی را به دست می‌آورد.

شما بذر را کاشته‌اید، حالا آن را آبیاری کنید.

در اینجا می‌توانید برخی از ویژگی‌ها را رها کنید. شما می‌توانید این کار را با کشیدن تصویری انجام دهید که به خواننده شما چیزی برای تجسم می‌دهد. فقط زیاده‌روی نکنید برای تخیل خوانندگان خود فضا بگذارید.

از گزاره های خود با اثبات، پشتیبان گیری کنید

در این مرحله، خواننده شما توجه، زمان و تلاش خود را به شما نشان داده است؛ اما او مشتاق، مصرف‌کننده قرن 21 است؛ و اگر قرار است فروخته شود، به مدرک نیاز دارد. این شانس شما است که برخی از حقایق، آمار، توصیفات، جوایز را نشان دهید. هر چیزی که به ادعاهای شما اعتبار می‌بخشد.

به آن‌ها بگویید که اگر عمل نکنند یا خریداری نکنند چه چیزی را از دست خواهند داد.

باب استون می‌دانست مردم بیشتر از آنکه به دنبال لذت باشند، برای رهایی از درد تلاش می‌کنند. به‌عنوان یک‌گونه، ما دائماً در تلاش هستیم تا از رنج جلوگیری کرده و از ناراحتی جلوگیری کنیم. به همین دلیل مهم است که برخی از موارد منفی را در نسخه خود وارد کنید.

مهم‌ترین مزایا را جمع‌بندی کنید

شما فقط خواننده خود را به محل تاریکی بردید، حالا آن‌ها را دوباره به نور بیاورید. تمام مزایای فوق‌العاده‌ای را که در وهله اول خواننده شمارا مجذوب خودکرده بود، به او یادآوری کنید که چرا باید ماشه را بکشد. این آخرین فرصت شما برای جمع‌بندی ارزش محصول یا خدمات شما برای زندگی خوانندگان است. این شانس شماست که خواننده را از آستانه فراتر ببرید، بنابراین آن را برای مخاطبان هدف شخصی و احساسی کنید.

همچنین می توانید مقاله مربوط به نحوه بستن فروش را در پایگاه دانش نورون سی ار ام مطالعه بفرمایید.

دعوت به عمل خود را ارائه دهید

اگر از خواننده خود نخواهید در پایان اقدام خاصی را انجام دهد. من اهمیت نمی‌دهم که کلمات شما چقدر قانع‌کننده بوده‌اند، اگر مرحله بعدی مشخصی وجود نداشته باشد، احتمالاً فروش شما شکست می‌خورد. بنابراین دعوت به عمل خود را ساده و مستقیم نگه‌دارید.

خواننده خود را مجبور به فکر نکنید

در نهایت با یان 7 مرحله شما می توانید به گونه ای محصول خود را ارائه کنید که برای مشتری جلب توجه کند و تشویق به خرید از شما بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام