راه اندازی IFD

راه‌اندازی IFD

کلمه IFD مخفف عبارت Internet-Facing Deployment است که با راه‌اندازی آن احراز هویت‌ها، چه از داخل شبکه و چه از خارج از شبکه یا سرور به روش Claims based authentication انجام می‌گیرد. به‌وسیله Active Directory Federation Services فرآیندهای مربوط به اعتبارسنجی و کسب مجوز ورود به سیستم و احراز هویت در پلتفرم مایکروسافت صورت می‌گیرد. در حقیقت ADFS واسطه بین Active Directory و کاربران خواهد بود. به‌منظور دسترسی به سرور Microsoft Dynamics 365 از Active Directory ویندوز استفاده می‌شود (کاربران در Active Directory تعریف‌شده و می‌بایست join دامنه شده باشند) بنابراین در صورت اینکه بخواهیم از خارج از شرکت یا سازمان به Microsoft Dynamics 365 دسترسی داشته باشیم به سازوکار دیگری نیاز خواهیم داشت زیرا دیگر امکان چک کردن کاربران در خارج از دامنه میسر نخواهد بود. با بهره‌گیری از IFD می‌توان از آدرس‌های مختلفی برای Microsoft Dynamics 365 جهت کاربران داخلی و خارجی استفاده کرد.

مزایای استفاده از IFD:

بالا بردن امنیت در ورود و خروج کاربران

  • به‌وسیله اقدامات انجام‌شده در راه‌اندازی IFD، امنیت سامانه Microsoft Dynamics 365 افزایش خواهد یافت.

سرعت بیشتر

  • در صورت پیاده‌سازی IFD مراحل و فرایند احراز هویت ورود کاربران بسیار سریع‌تر اتفاق می‌افتد

تیم neuroncrm  برای شما مشتری عزیز می‌تواند سیستم IFD را ه اندازی کند و آن را با سیستم نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 شما یکپارچه کند، به‌این‌ترتیب مراحل راه‌اندازی و احراز هویت کاربران شما که از MS CRM استفاده می‌کنند بسیار سریع‌تر خواهد شد و همچنین می‌توانند در صورت کانفیگ شده با استفاده از دیوایس های مختلف از CRM استفاده کنند.

امکان استفاده از داینامیکس CRM در برنامه‌های موبایل و تبلت و مشاهده راحت و سریع گزارش‌های مدیریتی

دسترسی از موبایل و تبلت به سیستم Microsoft Dynamics 365 از خارج از شبکه رخ خواهد داد بنابراین IFD در این موارد به کمک خواهد آمد.

امکان استفاده از داینامیکس MS CRM در خارج از محل سازمان و بر روی بستر اینترنت

علت اصلی پیدایش IFD  به همین هدف بوده است.

دیگر خدمات نرم افزاری ارائه شده توسط نورون سی آر ام را هم مشاهده کنید

خدمات تحلیل و طراحی سیستم را بررسی بفرماید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام