ماژول اتصال به میل چیمپ

ماژول اتصال به میل چیمپ

در دنیای دیجیتال امروز ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی بسیار مهم است و اکثر شرکت‌ها و مخصوصاً شرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این روش استفاده می‌کنند.

یکی از فن‌های بسیار مهم در ایمیل مارکتینگ قابلیت ارسال و دریافت ایمیل است.

بیشتر سازمان‌ها که وب‌سایت هم دارند از سرویس میل چیمپ برای بازاریابی ایمیلی خود استفاده می‌کنند.

با استفاده از ماژول اتصال MS CRM به میل چیمپ می‌توانید به راحتی کمپین‌های ایمیلی خود را در درون Microsoft Dynamics 365 مدیریت کنید.

mailchimp-major-neuroncrm – میلچیمپ

ویژگی های بارز ماژول اتصال MS CRM به Mailchimp

یکپارچه با سامانه‌های ارسال ایمیل انبوه

  • ارسال از طریق هر دو سامانه (سامانه ایمیلی و CRM فارسی) وجود دارد.

درج تمامی انواع پاسخ‌های کمپین

  • انواع پیام های ایمیلی از قبیل باز شده، کلیک شده، لغو اشتراک، حالت‌های عدم ارسال و . . . بر روی پروفایل مشتریان درج خواهد شد.

ویژگی ها

بهره‌گیری از لیست‌های بازاریابی و مارکتینگ

سیستم ایمیل و میل چیمپ با استفاده از امکانات موجود در Microsoft Dynamics 365 یکپارچه شده و می‌توان از لیست‌های پویا و ایستا برای ساخت کمپین بهره ببرد تا فقط این لیست‌های بازاریابی در فهرست ارسال ایمیل تهیه شده در mailchimp قرار گیرند و به آنها ارسال شود.

یکپارچگی با MailChimp

این ماژول سیستم مدیریت بازاریابی و فروش مبتنی بر ایمیل امکان مدیریت برقراری ارتباط کاملاً یکپارچه با سامانه قدرتمند MailChimp را فراهم می‌سازد. یکپارچگی کامل سیستم Microsoft Dynamics 365 و MailChimp امکان استفاده همزمان از مزایای این دو سامانه را برای کاربران فراهم می‌سازد.

قرارگیری لیست‌های بازاریابی در mailchimp

همان‌طور که ذکر شد فهرست‌های بازاریابی معرفی‌شده در کمپین بازاریابی ایمیلی در داخل سامانه mailchimp درج خواهند شد. در هنگام همگام‌سازی فهرست‌های بازاریابی ممکن است دو حالت رخ دهد. اگر ایمیل‌های واردشده قبلاً در سامانه mailchimp وجود داشته باشند، به‌روزرسانی خواهند شد (بدین معنی که اگر اطلاعات پروفایل سرنخ، شخص یا شرکت تغییری داشته باشند آخرین تغییرات در mailchimp اعمال خواهد شد.) در حالت دوم اگر ایمیل‌ها جدید باشند نسبت به لیست بازاریابی مربوطه در داخل mailchimp، برای آن‌ها گروه ساخته خواهد شد و از این پس در آن گروه قرار می‌گیرند. نکته: برای بخش‌بندی ایمیل‌های واردشده در لیست سامانه mailchimp از ماهیت گروه استفاده می‌شود.

ارسال ایمیل‌ از هر دو سامانه CRM و Mailchimp

امکان ارسال ایمیل هم در داخل سایت mailchimp و هم از طریق MS CRM وجود خواهد داشت و در دو حالت می‌توان پاسخ‌های کمپین را وارد Microsoft Dynamics 365 نمود.

1- ارسال از طریق gmail:

در مواقعی که ارسال از طریق راهکار بازاریابی ایمیلی سرویس gmail صورت می‌گیرد پس از ارسال ایمیل، می‌توان در بازه‌های زمانی دلخواه، پاسخ‌های ارائه‌شده از کمپین را به داخل محیط Microsoft Dynamics 365 انتقال داد. (این کار از طریق تغییر حالت‌های تعبیه‌شده در mail رخ می‌دهد.)

2) ارسال از طریق mailchimp:

پس از ارسال ایمیل از طریق سامانه mailchimp، در محیط Microsoft Dynamics 365 کمپین مربوطه را ایجاد کرده و با توجه به یکپارچگی Microsoft Dynamics 365 و mailchimp می‌توان آن کمپین را به gmial معرفی کرد تا فرآیند ارسال پاسخ‌های دریافت شده به محیط CRM آغاز گردد.

نکته: بدیهی است که در هنگام انتقال پاسخ‌های دریافت شده به محیط Microsoft Dynamics 365 در هر دو حالت، تمامی انواع فعالیت‌ها به‌جز مورد باز نشده (not open) منتقل خواهد شد. برای جلوگیری از ایجاد خلل در آمار پاسخ‌ها، این حالت در هنگام بسته شدن کمپین انتقال داده خواهد شد.

همگام‌سازی (Sync) و به روز بودن اطلاعات

قابلیت ورود خودکار اطلاعات نرم افزار Microsoft Dynamics 365 به داخل سامانه mailchimp در بازه‌های زمانی دلخواه با توجه به لیست‌های بازاریابی آماده شده.

دیگر ماژول های ارائه شده توسط نورن سی ار ام را مشاهده کنید

ماژول نوتیفیکیشن را هم بررسی کنید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام