مایکروسافت سی آر ام بهترین راه برای بیزینس مدرن

مایکروسافت سی آر ام بهترین راه برای بیزینس مدرن-1-نورون

اکنون کسب ‌و کارها نه تنها با وظیفه‌ی ساخت یک راه‌حل متمرکز که تجربه مشتری را مدیریت می‌کند، مواجه هستند، بلکه با راه‌حلی مواجه هستند که منبعی از حقیقت را با تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده تقویت می‌کند تا از داده‌هایی که تولید می‌کنند به خوبی استفاده شود. این یکی از دلایلی است که چرا Microsoft Dynamics 365 برای فروش محبوبیت بیشتری پیدا می کند. با نرم افزار فروش مایکروسافت داینامیک 365 می توانید تجربیات خریدار را شخصی سازی کنید و با مشتری ارتباط برقرار کنید و درآمد را افزایش دهید.

Dynamics 365 برای فروش چیست؟

Microsoft Dynamics 365  یک ابزار CRM است که به شما کمک می‌کند فرآیند فروش را متناسب با نیازهای کسب و کار خود ایجاد کنید. این ابزار به عنوان ابزار نهایی برای بهبود عملکرد و مدیریت فروش عمل می کند و همچنین به شما امکان می دهد مشتریان، فرصت های فروش، حساب ها، مخاطبین و موارد دیگر را مدیریت کنید. این شفافیت کامل را در تجربیات مشتری، اتوماسیون قابل تنظیم، مدیریت خط لوله فروش، و بهترین شیوه های شرکت، از جمله ویژگی های دیگر ارائه می دهد.

Dynamics 365  با خدمات مشتری، مالی و سایر ERP مایکروسافت سازگار است.

ویژگی های داینامیک 365 برای فروش چیست؟

Dynamics 365 for Sales در چندین زمینه برای مشاغل گسترش می یابد:

  • درک کامل از خط لوله فروش
  • مدیریت، ردیابی و مشاهده در خط لوله فروش برای درک اینکه سرنخ ها از کجا می آیند و نرخ تبدیل آن ها.
  • بینش بهتر برای روابط پایدار با مشتری
  • اجرای فرآیندهای فروش کارآمد، انعطاف‌پذیر و موفق با استفاده از داده‌های زنده در دسترس فوری برای ایجاد گزارش‌های تعاملی با بینش عمیق.
  • درک و انطباق با مشتریان باید بر اساس تعامل با کسب و کار شما باشد.
  • ابزارهای یکپارچه برای افزایش سودآوری و بهره وری

به اشتراک گذاری شفاف وثیقه بازاریابی و فروش با همکاری آسان تر برای به اشتراک گذاری اطلاعات داخلی به شما کمک می کند تا اهداف تجاری را برای سازمان خود تعیین کنید، مانند خدمات، بازاریابی و غیره، و معیارهایی مانند تعداد کل کارهای انجام شده، تعداد خدمات انجام شده و درآمد را تجزیه و تحلیل کنید.

ادغام با Outlook می‌تواند به مشاهده اطلاعات مربوط به ایمیل یا قرار ملاقات، پیوند دادن آن به حساب یا موردی در برنامه شما کمک کند.

چرخه فروش را با استفاده از یک فضای کاری منفرد مبتنی بر هوش مصنوعی که به شما کمک می کند تا با مشتری مناسب درگیر شوید، ارتباط برقرار کنید و ارتباط برقرار کنید، کوتاه کنید.

کارت‌های Insight شما را در جریان جلسات و برنامه‌های مهمتان قرار می‌دهند. دستیار بینش فروش کارت‌ها را در دسته‌هایی مانند جلسات آینده، یادآوری‌ها و اطلاعات بینش نمایش می‌دهد.

مایکروسافت سی آر ام بهترین راه برای بیزینس مدرن-2-نورون

مزایای دینامیک 365 برای فروش چیست؟

استراتژی های فروش هوشمندتر

استفاده از Dynamics 365 برای فروش بهترین راه برای استفاده حداکثری از فرصت های فروش است. این به این دلیل است که برنامه بینش و داده های تعبیه شده مورد نیاز را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تصمیمات آگاهانه و مؤثرتری بگیرید. این به روابط با مشتری کمک می کند تا به طور مثبت به جلو حرکت کند زیرا بینش ها می توانند برای درک رفتار و نیازهای آنها تجزیه و تحلیل شوند.

روابط معتبر با مشتری

فروش رابطه را با ترکیب قدرت داده ها و فرآیندها فعال کنید. این به دلیل ادغام Dynamics 365 for Sales و LinkedIn Sales Navigator امکان پذیر است. این بینش لازم را در مورد چگونگی ایجاد اعتماد و حفظ روابط با مشتریان به کسب و کارها ارائه می دهد. این ادغام این دو به شما این امکان را می دهد که ساختار سازمانی را بهتر درک کنید و سهامداران بالقوه، مخاطبین و مشتریان واجد شرایط را برای ساده سازی تولید سرنخ مشاهده کنید.

بهره وری را افزایش می دهد

Dynamics 365 for Sales به افزایش بهره وری کمک می کند تا نمایندگان فروش شما با ویژگی ها و ابزارهای بصری و حساس خود کاملاً مستقل باشند. همه ویژگی‌ها با Excel و Outlook یکپارچه کار می‌کنند و به شما امکان می‌دهند سرنخ‌ها، فرصت‌ها، حساب‌ها و مخاطبین را از درون مدیریت کنید. با استفاده از ابزارهای آشنا بهره وری را افزایش دهید و همیشه حتی بدون اتصال به داده های خود دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید در حال حرکت کار کنید.

عملکرد فروش بهتر

با استفاده از Dynamics 365 for Sales، عملکرد و اثربخشی فروش را افزایش دهید تا به کسب و کارها همراستایی آسان از بهترین شیوه های صنعت و فرآیندهای فروش ارائه شود. رفلکس های فروش مناسب را دریافت کنید و از آن به عنوان راهی برای آموزش کارکنان و نمایندگان برای بهینه سازی زمان و کار استفاده کنید. مدیران ابزارهایی برای ایجاد برنامه های آموزشی، تعیین اهداف، ارائه بازخورد، نظارت بر نتایج و مربیگری خواهند داشت. این امر با داشبوردهای بی‌درنگ امکان‌پذیر است که بینش‌های شما را بهینه می‌کنند و باعث می‌شوند تا نمایندگان بفهمند که کجا باید پیشرفت کنند.

راه حل های فروش نوآورانه

Microsoft Dynamics 365 for Sales به راحتی با آنچه شما نیاز دارید سازگار می شود تا بهترین برنامه فروش مناسب برای تجارت شما باشد. می‌توانید برای کاهش مشکلات ناشی از راه‌اندازی یک شرکت جهانی به پلتفرم ابری مایکروسافت تکیه کنید زیرا مراکز داده ایمن را برای ایمن نگه داشتن داده‌های شما ارائه می‌دهد. با خودکار کردن فرآیندها، می توانید زمان انجام کارها را کاهش دهید و یک تجربه یکپارچه به دست آورید. شما همچنین فرصتی برای سرعت بخشیدن به زمان ورود به بازار و همچنین استقرار برنامه های وب و تلفن همراه دارید.

پلت فرم کاربر پسند

DynaTech چگونه کمک کرد؟ DynaTech با ارائه خدمات قابل اعتماد و بدون درز با Dynamics 365 Sales با شتاب دهنده غیرانتفاعی کمک کرد. اجرای موفقیت آمیز ما با معیارها در تمام سطوح زنجیره نتایج، همراه با پشتیبانی پس از اجرا توسعه یافته است. آنها در حال حاضر به یک مدل داده مشترک، ارتباطات متمرکز و دسترسی فوری به داده ها در یک پلت فرم یکنواخت، دقیق و قابل اعتماد مجهز شده اند. می‌توانید مطالعه موردی مفصل ما در مورد اجرای شتاب‌دهنده فروش و غیرانتفاعی Dynamics 365 را در اینجا بخوانید.

یک پیاده سازی معمولی Dynamics 365 for Sales دارای چندین مرحله است که با استفاده از پایه و اساس سیستم و بهترین شیوه های صنعت ساخته شده اند. پذیرش کارآمد کاربر عنصر اصلی موفقیت پیاده سازی است و اگر این مراحل به درستی درگیر و کنترل شوند، راه حل به کار گرفته شده می تواند منجر به موفقیت شرکت شود.

نتیجه

مایکروسافت داینامیک 365 یک نرم افزار جامع است، که برای فروش و بازاریابی قابل استفاده و پیاده سازی است، در این نرم افزار علاوه بر قابلیت تعریف کامل فرآیند ها شما می توانید برای آن که سرعت کسب و کارتان را بهبود ببخشید این پلتفرم را با سایر نرم افزار های تجاری دیگر ادغام کنید و به صورت یکپارچه از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام