ماژول اتصال به تلگرام

ماژول اتصال MS CRM به تلگرام

در ارتباطات امروز شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم  و مورد استفاده اعم مردم جامعه هستند. شبکه‌های اجتماعی یا سوشیال مدیا به دلیل سهولت در انجام کار با آن‌ها به سادگی وارد اکثر کسب و کارها شده‌اند. همین عوامل باعث شده است که بسیاری از تجارت‌ها و کسب و کارها برای ارتباطات خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، همچنین بسیاری از مردم و مشتریان نیز از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و چون هدف روتین و اصلی سیستم ارتباط با مشتری مایکروسافت داینامیک 365 برقراری ارتباط راحت‌تر و سریع‌تر با مشتری است درنتیجه باید با شبکه‌های اجتماعی نیز قابلیت ادغام داشته باشد، این کار از طریق ماژول انجام می‌شود، تیم neuroncrm با ایجاد ماژول اختصاصی این امر را محقق کرده است.

یکی از شبکه‌های اجتماعی که در ایران بسیار مورد استفاده عمومی قرارگرفته است شبکه اجتماعی تلگرام (Telegram) است. در حال حاضر تلگرام به یکی از کانال‌های اصلی ارتباطی افراد تبدیل شده است. سهولت ارتباط برقرار کردن و تنوع محتوای ارسالی (صوت، تصویر، فیلم و متن) از طریق شبکه اجتماعی تلگرام، سبب شده است که بسیاری از ارتباطات میان کارکنان سازما‌ن‌ها با مشتریان و سایر ذی‌نفعان از طریق شبکه تلگرام صورت گیرد.

تیم نورون سی آر ام ماژول اختصاصی کاملاً یکپارچه با محیط نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 تولید کرده است که کاربران به راحتی می‌توانند در محیط سی ار ام از این شبکه‌ی اجتماعی برای ارسال پیام‌ها با فرمت‌های مختلف استفاده کنند.

تلگرام-major-neuroncrm

ویژگی بارز ماژول اتصال به تلگرام neuroncrm

ارسال پیام از اَپ تلگرام

  • علاوه بر محیط Microsoft Dynamics 365 می‌توان برای مشتری های مختلف، پیام‌ها را ارسال نمود و اطلاعات ردوبدل شده را در سامانه Microsoft Dynamics 365 مشاهده نمود.

امکان ثبت اعضای گروه‌های عضو شده

  • از اشخاص حاضر در گروه‌های عضو شده می‌توان لیست‌های بازاریابی در Microsoft Dynamics 365 ایجاد نمود.

ویژگی ها

یکپارچگی با نرم افزار Microsoft Dynamics 365

ماژول اتصال MS CRM به شبکه اجتماعی Telegram به صورت کاملاً یکپارچه با پلتفرم Microsoft Dynamics 365 تولید شده است. این ماژول کانال ارتباطی تلگرام را همچون سایر کانال‌های ارتباطی از قبیل تلفن، پیامک، اَپ موبایل و پورتال‌های سازمانی به یکی از کانال‌های هوشمند ارتباطی نرم افزار MS CRM سازمان تبدیل می‌کند.

امکان چک کردن وجود شماره در تلگرام

بعد از وارد کردن شماره موبایل اشخاص در نرم افزار Microsoft Dynamics 365، چک می‌شود که آیا این شماره، تلگرام دارد یا نه؟ و در صورت فعال بودن نرم افزار تلگرام بر روی آن خط، این شخص به لیست مخاطبین در سمت کاربر (contact) هم اضافه خواهد شد.

Sync و به روزرسانی هوشمند پیام‌های تلگرام در صورت ارسال

اگر کاربر پیامی را ارسال کند این پیام در MS CRM ثبت خواهد شد.

ثبت پیام‌های ارسالی و دریافتی در تلگرام

تمامی پیام‌های ورودی و خروجی از کانال‌ها، گروه‌ها و اشخاص ثبت شده و در Microsoft Dynamics 365 ذخیره می‌شود.

ارسال مستقیم از اپلیکیشن تلگرام

علاوه بر محیط CRM برای ارسال مستقیم پیام‌ها از پیام رسان تلگرام استفاده می‌شود .

به روز شدن لیست افرادی که تلگرام دارند

بعد از اتصال سی ار ام به تلگرام، به صورت اتوماتیک افراد یا شماره‌هایی که دارای تلگرام هستند در MS CRM نیز در فهرست افرادی که تلگرام دارند ثبت می شوند

وجود تنظیماتی برای ثبت اعضای گروه

در صورتی که عضو گروه جدیدی شوید می‌توانید مشخص کنید که اعضای آن گروه به لیست اشخاص در MS CRM اضافه شوند یا خیر.

ایجاد workflow تلگرامی

این ماژول به شما این اجازه را می دهد تا فرآیندهای ارسال و دریافت پیامی خود را اتوماتیک کنید.

اضافه شدن عکس پروفایل در Microsoft Dynamics 365

عکس‌های موجود در پروفایل تلگرامی شما به نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 منتقل می‌شود.

مشخص شدن فردی که شما را عضو گروهی کرده است در محیط MS CRM

در صورتی که فردی به گروه اضافه شود لاگ (Log) آن در MS CRM ثبت خواهد شد که چه کسی این کار را انجام داده است.

دیگر ماژول های ارائه شده توسط نورن سی ار ام را مشاهده کنید

ماژول ارسال پیامک را هم بررسی کنید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام