شخصی سازی ms crm

شخصی‌سازی MS CRM

راهکار شخصی‌سازی مایکروسافت سی ار ام که در واقع برای تمامی کسب و کارهایی که از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند بسیار مهم است. هر کسب و کار دارای استراتژی و فرآیندهای متفاوتی است و شیوه بازاریابی و فروش هر سازمان بسته به اهداف و محصولاتی ک تولید می کنند با یکدیگر متفاوت است.

Microsoft Dynamics 365 این امکان را به سازمان‌ها می هد تا بخش‌های مختلف سیستم خود را متناسب با فرآیندها و هدف‌های خود تنظیم و کاستوم کنند.

شما در CRM دارای انواع موجودیت‌های مختلفی مثل پیش‌فاکتورها، لیست خریدها، لیست‌های قیمت، فرآیندهای فروش و… هستید که مهم است که مطابق با سیاست‌ها و استراتژی‌های شما ایجاد شوند و نرم‌افزار مایکروسافت سی ار ام این امکان را به شما می‌دهد تا تمامی این عناصر را به شکلی که می‌خواهید تنظیم کنید.

تیم neuroncrm با انجام تجزیه و تحلیل کسب و کار شما و انجام جلسات و مشاوره‌ها، می‌تواند نحوه صحیح چیدمان هر کسب و کار و سازمان شما را بهبود ببخشد، همچنین می‌تواند سیستم Microsoft Dynamics 365 را به‌گونه‌ای که کسب و کار شما نیازدارد تغییر و تنظیم کند.

نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 با داشتن ویژگی‌ها و ابزارهای حرفه‌ای این امکان را به وجود آورده است تا کلیه شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند به‌سادگی از طریق این نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری را انجام دائه و همزمان به مدیریت و کنترل کسب و کار خود بپردازند.

تنظیمات شخصی در Microsoft Dynamics 365 از مواردی است که کاربران می‌توانند به‌ دلخواه انجام دهند. هنگام اتصال از طریق مرورگر گزینه تنظیمات  یا Option شخصی در زیر آیکون چرخ‌دنده یا Setting در قسمت بالا در سمت راست صفحه قابل‌ مشاهده است. کافی است بر روی چرخ‌دنده کلیک کنید و به قسمت Options وارد شوید. همچنین در نسخه  Outlook client این نرم‌افزار می‌توانید بر روی گزینه File > CRM > Options کلیلک کرده و وارد شوید. باوجود اینکه تنظیمات شخصی متعددی در سیستم وجود دارد، در قسمت زیر لیست برخی از مهم‌ترین این تنظیمات آمده است.

  • انعطاف‌پذیری

برای اینکه نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 بیشترین هماهنگی و تناسب را با نیاز شرکت و کسب و کار شما داشته باشد، این امکان وجود دارد تا بتوان اجزای مختلف داخلی نرم‌افزار CRM را سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی نمود.

به‌عنوان‌مثال، می‌توان فیلدها، فرم‌ها، موجودیت‌ها، نماها، چارت‌ها، داشبوردها و حتی سولوشن ها را متناسب با نیاز سازمان و شرکت سفارشی‌سازی کرد و تغییراتی در مراحل فرایندها و سطوح مختلف نیز به وجود آورد.

  • مقیاس‌پذیری

طراحی نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 به صورتی است که هرگونه تغییر در سازمان و شرکت، از طریق نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 به‌سادگی قابل پیاده‌سازی خواهد بود. استفاده از نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 محدودیتی ندارد و برای تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها قابل پیاده‌سازی می‌باشد.

شخصی سازی CRM

Home Page:

در نرم‌افزار مایکروسافت Microsoft Dynamics 365 در تب General شما می‌توانید صفحه Home یا خانگی مدنظر خود را تنظیم نمایید. این صفحه تنها برای کاربرانی است که با استفاده از مرورگر به Microsoft Dynamics 365 وصل می‌شوند فعال  و نمایش داده می‌شود و این در حالی است که کاربرانی که با Outlook به سیستم CRM متصل می‌شوند، صفحه خانگی ندارند و  همه چیز را در همان محیط نرم‌افزار Outlook مشاهده می‌کنند. در بسیاری از موارد صفحه خانه بر روی گزینه داشبوردها تنظیم می‌شود که به کاربران نمای سطح بالایی از فعالیت‌های خودشان و تیم‌های تحت نظرشان ارائه می‌دهد و حتی حکم یک گزارش را دارند.

Records Per Page:

در تنظیمات عمومی و در قسمت رکوردهای هر صفحه، شما می‌توانید تعداد رکوردهایی را که می‌خواهید داخل هر صفحه‌ نمایش داده شود را تعیین نمایید. معمولاً این مقدار در سیستم Microsoft Dynamics 365 به‌صورت پیش‌فرض بر روی 50 بوده و شما می‌توانید آن را بر روی مقدار دیگری بین 25 تا 250 تنظیم نمایید.

 

Advanced Find Mode در نرم‌افزار مایکروسافت Microsoft Dynamics 365:

در تب General شما می‌توانید برای کاهش کلیک‌ها،می توانید از جستجوی پیشرفته استفاده کنید تا فیلتر های بیشتری را برای سرچ خود داشته باشید. 

Time Zone:

با استفاده از این گزینه کاربران می‌توانند با انتخاب منطقه زمانی این مورد را در حسال کابری خود تنظیم نمایند.

Currency:

نکته‌ی مهم این است که نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 یک سیستم مولتی کارنسی است، یعنی شما می‌توانید حساب‌های خود را به واحدهای پولی مختلف انجام دهید.

واحد پولی مدنظر ما می‌تواند از طریق کلیک بر روی آیکون جستجو و انتخاب از لیست از قبل تعریف‌شده مشخص می‌شود. همچنین مدیر سیستم می تواند یک واحد پولی پیش‌فرض متفاوت با واحد پولی دیگر کاربران  وارد نماید. 

Email Tracking:

در داخل تب email کاربران می‌توانند اینکه چه پیغام‌های ایمیلی ردیابی شوند را انتخاب کنند. به هنگام کار با نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365  تمامی پیغام‌ها می‌توانند ردیابی و بازبینی شوند. Contact ها (مخاطب‌ها) و رکوردهای و Lead(سرنخ‌ها) می‌توانند از طریق ارسال‌کننده و برنامه‌ریزی کننده پیام‌های ایمیل ردیابی شوند.

کاستوم-ایمیل

دیگر خدمات نرم افزاری ارائه شده توسط نورون سی آر ام را هم مشاهده کنید

خدمات نصب MS CRM را بررسی کنید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام