کاربرد در صنعت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی-تبلیغات-1
CRM صنعت بازاریابی و تبلیغات

کاربرد CRM در صنعت بازاریابی و تبلیغات

Microsoft Dynamics 365 پیشنهادی نورون سی ار ام برای شرکت‌های حوزه بازاریابی، بازرگانی و تبلیغات است، کلیه فرآیندهای فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش، مدیریت سفارش‌ها مشتری، عیب‌یابی، وصول مطالبات و ارتباط با سیستم‌های اتوماسیون اداری، مالی و حسابداری را پوشش داده با انواع نرم‌افزارهای مختلف نیز قابلیت وفق پذیری دارد.

در شرکت‌های تبلیغاتی که تعداد مشتریان حقیقی و حقوقی بسیار زیاد است، اطلاعات هرکدام از این مشتریان باید با دقت ثبت شود تا در هنگام اجرای پروژه‌ها و ارتباط‌گیری با آن‌ها دچار هیچ مشکل یا کمبود زمانی نشوند.

کاربرد سی ار ام در شرکت‌های فعال درزمینهٔ بازاریابی و تبلیغات با توجه به نیازمندی‌های سازمان‌ها در این صنعت تولید و کاستوم شده است. با توجه به اینکه صنعت بازاریابی و تبلیغات  روز به‌روز در حال پیشرفت  و گسترده  شدن بوده به همین سبب فرایند بازاریابی محصولات و خدمات جدید و نحوه ارائه محصولات و سرویس‌ها به مشتریان به‌شدت حساس و به‌روز خواهد بود. مایکروسافت داینامیکس سی آر ام به این سازمان‌ها کمک می‌کند تا تمامی قدم‌ها را ثبت کنند، آن‌ها را برنامه‌ریزی کنند، قرارهای ملاقات را ثبت کنند و تمامی اطلاعات را در لحظه به‌روز نگه‌دارند.

CRM بازاریابی و فروش

سیستم Microsoft Dynamics 365 هماهنگ با صنعت بازاریابی و فروش

کاربرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان Microsoft Dynamics 365 قابلیت بسیار زیادی برای ادغام با انواع نرم‌افزارها را دارد. CRM امکانات بسیار گسترده‌ای را در محیطی کاربرپسند و در هماهنگی کامل با سایر نرم‌افزارهای بازرگانی و فروش (مانند مجموعه نرم‌افزارهای Office) ارائه می‌دهد. نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 محیطی برای سازگاری و کاستوم کردن امکانات و آیتم‌های مختلف برای سازگاری با اهداف شرکت‌ها و تجارت‌ها در صنعت نرم‌افزار و تولید نرم‌افزارهای دیجیتالی فراهم می‌آورد.

سی-آر-ام-4

BI و امکانات هوش تجاری در CRM صنعت بازاریابی و تبلیغات

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت سی آر ام به راحتی پایه های هوش تجاری مثل: گزارش ها و داشبوردهای تحلیلی و قابل کاستوم، دقیق و در لحظه‌ای را که به‌صورت کاملا یکپارچه از کلیه کانال‌های ارتباطی برای تصمیم‌گیری مدیران سازمان فراهم نماید و دراختیار کارکنان قرار می دهد.
برخی از ویژگی های هوش تجاری CRM در صنعت چاپ و نشر:
-گزارشات و نمودارهای کاملا یکپارچه و تحلیلی و با مقادیر عددی مشخص
-داشبوردهای متنوع برای سطوح مدیریتی مختلف در سازمان و امکان تنظیم داشبورد دلخواه
-دقت بالای گزارشات با توجه به یکپارچگی کامل با CRM و گزارش گیری از همه ی رکورد های موجود
-داشبوردهای در لحظه، مبتنی بر داده‌های جدید و به روز

همگام سازی با فروش و بازاریابی

همه ی فعالیت‌های بازاریابی، فروش و خدمات و همچنین بازرگانی سازمان به صورت کاملا منظم مدیریت می‌شوند. تمامی کمپین‌های بازاریابی، سرنخ‌ها و فرصت‌ها، پیش فاکتور ها، شکایات و نظرسنجی‌ها و . . .
در درون سیستم ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM قابلیت مدیریت دارد.

مدیریت پرتال و شبکه های اجتماعی

مدیریت پرتال و شبکه ها اجتماعی
نرم افزار Microsoft Dynamics 365 امکان مدیریت کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان اعم از تلفن، اپ موبایل، پیامک، تلگرام، پورتال، فکس، واتس آپ، Voip و ایمیل را از درون سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM می دهد.
برخی از ویژگی های مهم:
-اتصال و برقراری تلفن‌های سازمان و شرکت
-اتصال و برقراری ارسال و دریافت پیامک(SMS)
-اتصال و برقراری فکس‌های خروجی و ورودی به سازمان
-اتصال و برقراری فرایندها و کمپین های ایمیلی
-اتصال و برقراری پیام‌ گسترهای تلگرام و واتس آپ
-اتصال و برقراری اپلیکیشن موبایل سی ار ام برای مشتریان و کارکنان

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام