درخواست پشتیبانی نرم افزار

پشتیبانی-نرم-افزار-1-neruoncrm

درخواست پشتیبانی نرم افزار

درواقع پشتیبانی نرم  افزار نورون به دوقسمت تقسیم می گردد که شامل شخصی سازی ها و تنظیمات رایج و توسعه و برنامه نویسی نرم افزار می باشد.

ما در نورون به دو صورت در خصوص نرم افزار مایکروسافت سی ار ام (Microsoft dynamics 365) پشتیبانی می دهیم.

  • پشتیبانی vip

این روش مناسب کسب و کارهایی می باشد که نیاز مستمر به استقرار و توسعه سیستم خود دارند و همچنین یک پشتیبان آنلاین به آنها توسط ما اختصاص داده می شود.لذا کلیه درخواست ها در یک گروه مشترک با کارفرما مطرح می شود و به صورت سریع پاسخ داده می شود. کلیه درخواست های پشتیبانی و توسعه سیستم به غیر از درخواست هایی که نیازمند برنامه نویسی است انجام می گردد.برای آن دسته از درخواست هایی که نیاز به برنامه نویسی می باشد نفر ساعت لازم به کارفرما اعلام و پس از تائید ایشان انجام می شود.

  • پشتیبانی تیکیتی

این روش مناسب کسب و کارهایی می باشد که سیستم خود را راه اندازی نموده اند و گاهی درخواست هایی جهت توسعه و پشتیبانی سیستم دارند، اما این درخواست ها به صورت مستمر و همیشگی نیست.لذا در سامانه پشتیبانی نورون سی آر ام یا به ایمیل رسمی مجموعه درخواست خود را ارسال می نمایند و در صورت قابل انجام بودن 72 ساعت بعد به درخواست پاسخ داده  می شود و در صورت توافق با کارفرما درخواست بر اساس اعلام نفر- ساعت و زمان تحویل انجام خواهد شد.در این روش کلیه درخواست ها اعم از شخصی سازی، تنظیمات، توسعه و برنامه نویسی جزئی از تیکت خواهد بود و هیچ کاری بدون تیکت مربوطه انجام نخواهد گرفت.

شما کاربر عزیز،

اگر در هنگام کار با نرم افزار Microsoft Dynamics 365 که از شرکت نورون سی آر ام تهیه کرده اید، دچار مشکل شدید و یا نیاز به کمک، پشتیبانی و اخذ راهنمایی در مورد نرم افزار CRM دارید می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید

    برای گرفتن مشاوره و اخذ راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید

    ثبت نام

    برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام