کاربرد در صنعت پرداخت الکترونیک

CRM صنعت پرداخت الکترونیک

کاربرد CRM در صنعت پرداخت الکترونیک

مهم‌ترین فاکتور درفروش، سرعت است و وظیفه اصلی CRM سرعت بخشیدن به فروش است. با به‌کارگیری سی آر ام  تمام اطلاعات در مورد یک مشتری بالقوه و تعاملاتی که آن‌ها با کسب و کار شما داشتند، زمانی که مرحله بسته شدن پرونده فروش فرامی‌رسد، به‌جای اینکه منتظر بمانید تا نظر خود را تغییر دهند، باید در اسرع وقت پرداخت را درزمانی که سرنخ هنوز داغ است دریافت کنید.

فروش تماماً به‌سرعت مربوط می‌شود و دلیل وجود CRM ها سرعت بخشیدن به فرآیند فروش است. همه‌چیزهایی که یک متخصص فروش ممکن است به آن نیاز داشته باشد وجود دارد: تمام اطلاعات در مورد یک مشتری بالقوه و تعاملاتی که آن‌ها با کسب و کار شما داشتند. زمانی که زمان بسته شدن فرامی‌رسد، به‌جای اینکه منتظر بمانید تا نظر خود را تغییر دهند، باید در اسرع وقت پرداخت را درزمانی که سرنخ هنوز داغ است دریافت کنید. می‌توانید یک فاکتور برای آن‌ها بفرستید و چند روز منتظر بمانید تا حسابداری آن‌ها را رسیدگی کند. یا می‌توانید مسیر آسان را طی کنید و درخواست پرداخت را از طریق CRM خود ارسال کنید. همان‌طور که در حال مکالمه هستید، می‌توانید بلافاصله کارت اعتباری یا پرداخت ACH را دریافت کنید. شما خطر از دست دادن مشتری را ندارید و می‌توانید پرداخت را در همان‌جا دریافت کنید. این نه‌تنها یک پیروزی بزرگ برای شرکت است، بلکه برای نماینده فروش نیز کاملاً انگیزه‌بخش است.

CRM پرداخت الکترونیک

سیستم Microsoft Dynamics 365 هماهنگ با صنعت پرداخت الکترونیک

کاربرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان Microsoft Dynamics 365 قابلیت بسیار زیادی برای ادغام با انواع نرم‌افزارها را دارد. CRM امکانات بسیار گسترده‌ای را در محیطی کاربرپسند و در هماهنگی کامل با سایر نرم‌افزارهای بازرگانی و فروش (مانند مجموعه نرم‌افزارهای Office) ارائه می‌دهد. نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 محیطی برای سازگاری و کاستوم کردن امکانات و آیتم‌های مختلف برای سازگاری با اهداف شرکت‌ها و تجارت‌ها در صنعت نرم‌افزار و تولید نرم‌افزارهای دیجیتالی فراهم می‌آورد.

سی-آر-ام-8

BI و امکانات هوش تجاری در CRM صنعت نرم افزار

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت سی آر ام به راحتی پایه های هوش تجاری مثل: گزارش ها و داشبوردهای تحلیلی و قابل کاستوم، دقیق و در لحظه‌ای را که به‌صورت کاملا یکپارچه از کلیه کانال‌های ارتباطی برای تصمیم‌گیری مدیران سازمان فراهم نماید و دراختیار کارکنان قرار می دهد.
برخی از ویژگی های هوش تجاری CRM در صنعت چاپ و نشر:
-گزارشات و نمودارهای کاملا یکپارچه و تحلیلی و با مقادیر عددی مشخص
-داشبوردهای متنوع برای سطوح مدیریتی مختلف در سازمان و امکان تنظیم داشبورد دلخواه
-دقت بالای گزارشات با توجه به یکپارچگی کامل با CRM و گزارش گیری از همه ی رکورد های موجود
-داشبوردهای در لحظه، مبتنی بر داده‌های جدید و به روز

همگام سازی با فروش و بازاریابی

همه ی فعالیت‌های بازاریابی، فروش و خدمات و همچنین بازرگانی سازمان به صورت کاملا منظم مدیریت می‌شوند. تمامی کمپین‌های بازاریابی، سرنخ‌ها و فرصت‌ها، پیش فاکتور ها، شکایات و نظرسنجی‌ها و . . .
در درون سیستم ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM قابلیت مدیریت دارد.

مدیریت پرتال و شبکه های اجتماعی

مدیریت پرتال و شبکه ها اجتماعی
نرم افزار Microsoft Dynamics 365 امکان مدیریت کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان اعم از تلفن، اپ موبایل، پیامک، تلگرام، پورتال، فکس، واتس آپ، Voip و ایمیل را از درون سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM می دهد.
برخی از ویژگی های مهم:
-اتصال و برقراری تلفن‌های سازمان و شرکت
-اتصال و برقراری ارسال و دریافت پیامک(SMS)
-اتصال و برقراری فکس‌های خروجی و ورودی به سازمان
-اتصال و برقراری فرایندها و کمپین های ایمیلی
-اتصال و برقراری پیام‌ گسترهای تلگرام و واتس آپ
-اتصال و برقراری اپلیکیشن موبایل سی ار ام برای مشتریان و کارکنان

کاربرد CRM در صنعت نرم افزار را هم بررسی بفرمایید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام