یکپارچه سازی MS CRM

یکپارچه سازی Microsoft Dynamics 365

در بحث یکپارچه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  باید 3 نکته را در نظر بگیرید:

  • اول یکپارچه سازی خود نرم‌افزار CRM که باید با فرایند شما و کسب و کار شما منطبق شود، فرآیندهای شما و اهداف شما باید با آنچه در این نرم‌افزار وجود دارد یکپارچه و کاستوم شده باشد تا به کمک مدیریت، کنترل، بازاریابی و فروش شما بیاید.
  • دوم آنکه خود نرم‌افزار CRM تعدادی موجودیت‌ دارد که باید تنظیم شوند.
  • سوم نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 قادر است تا با دیگر نرم‌افزارهای مالی، مدیریتی، بازاریابی و فروش ادغام شود، با دیگر نرم‌افزارهایی که محصول خود مایکروسافت هستند که این اتفاق به آسانی خواهد افتاد اما ممکن است که برای دیگر نرم‌افزارهای نیاز به ساز و کار یا ماژول‌هایی باشد تا این ادغام صورت بگیرد. (ماژول های ارائه شده توسط نورون سی ار ام را می توانید از بالا در منوی محصولات  زیر منوی ماژول ها دیدن و پیگیری بفرمایید)

تیم neuroncrm هم در مراحل پیاده‌سازی و هم در مراحل ادغام نرم‌افزارها می‌تواند بسیاری از این امکانات را به وجود آورد و هم‌چنین بسیار از ماژول‌ها را برای شما طراحی و پیاده سازی کند.

nav-neuroncrm

Microsoft NAV

مایکروسافت برای دستیابی به هوشمندی کامل فرایندها از طریق سیستم ERP، یکپارچه‌ سازی بین دو محصول محبوب خود، یعنی Dynamics NAV و Dynamics CRM را ارائه داده است. Microsoft Dynamics CRM 365 به شما این امکان را می‌دهد سوابق و تاریخچه  Microsoft Dynamics CRM 365 را با سوابق Microsoft Dynamics NAV هماهنگ و یکپارچه کنید اساساً سوابق را به هم متصل می‌کند. پس از اتصال، می‌توانید به پرونده  Microsoft Dynamics CRM 365 از Microsoft Dynamics NAV برای برخی از موجودیت‌ها دسترسی پیدا کنید.

Cortana

در آپدیت‌های جدیدی که شرکت مایکروسافت برای Microsoft Dynamics 365 ارائه داده است، امکان ادغام سیستم کاربری صوتی کورتانا با CRM نیز ایجادشده است یعنی کاربران می‌توانند از دستورات صوتی نیز در درون Microsoft Dynamics 365 با ادغام توسط cortana استفاده کنند و برخی از دستورات را به صورت صوتی اجرا نمایند. همچنین کورتانا با خواندن داده‌های مشخص در ایمیل‌هایتان، می‌تواند بعضی عمل‌ها همچون زمان و روز برخی کارهای مشخص را به شما یادآوری کند.

cotana-neuroncrm – 1

WooCommerce

یکپارچه سازی فروشگاه ساز WooCommerce با Microsoft Dynamics 365  توسط تیم neuroncrm جهت تسریع و بهبود ارائه خدمات مجموعه Ecommerce ارائه گردیده است. اکثر مجموعه‌های Ecommerce نیاز زیادی به CRM و پیاده‌سازی کلیه فرآیندهای خود به صورت یکپارچه را داشته باشند. با توجه به اینکه سیستم فروشگاه‌های آنلاین، نرم‌افزار مجزایی از Microsoft Dynamics 365  می‌باشند، این یکپارچه سازی از درجه اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

یکپارچگی Microsoft Dynamics 365 با دیگر محصولات Microsoft

Microsoft SQL

نرم‌افزار Microssoft SQL Server می‌تواند تقریباً 1 میلیون Command را در هر ثانیه مدیریت کند و هم‌چنین 46% هزینه مدیریت آن کمتر از بانک اطلاعاتی نرم‌افزار Oracle است. این مزایا به ترتیب منجر می‌شود تا Microsoft Dynamics 365 یک سیستم قوی با کمترین هزینه نسبت به رقبا را داشته باشد.

SQL-neuroncrm – 3
exchange-neuroncrm – 4

Exchange and Outlook

 Microsoft Dynamics 365 با نرم‌افزارهای Exchange and Outlook یکپارچه است Exchange و Outlook وظیفه‌ی مدیریت ایمیل‌های تجاری، تقویم و مخاطبین را به عهده دارد. ترکیبDynamics CRM با Exchange و Outlook اجازه می‌دهد تا بینهایت کاربر با  Microsoft Dynamics 365 در یک واسط کاربری مناسب و آشنا در تقابل باشند.

Microsoft Lync:

ابزاری است برای ارتباطات یکپارچه، به شما اجازه می‌دهد تا از حضور افراد با استفاده از گزینه‌های Available,Busy و Away باخبر باشید و امکان برقراری انواع تبادل اطلاعات و ارتباط را به‌سادگی برای شما ایجاد می‌کند. Microsoft Dynamics CRM یکپارچگی محکمی با Microsoft Lync دارد.

lync-neuroncrm – 5
shair-point-neuroncrm – 6

ShairPoint

زمانی که اطلاعات در طول ارتباط با مشتریان وارد سیستم می‌شوند، اسناد تجاری در تمام این چرخه ایجاد می‌شوند.

Microsoft Dynamics 365 با SharePoint یکپارچه است که این ابزار پوشه‌ای برای ذخیره و سازمان‌دهی کردن اطلاعات رکوردهای مرتبط Microsoft Dynamics 365 و دسترسی آسان به آن‌ها ایجاد می‌کند. بدون در نظر گرفتن اینکه رکوردهای account, contact, opportunity, case باشد یا انواع رکوردهای سفارشی‌سازی شده باشند!

دیگر خدمات نرم افزاری ارائه شده توسط نورون سی آر ام را هم مشاهده کنید

خدمات راه اندازی IFD را بررسی کنید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام