آکادمی نورون

آکادمی رسمی نورون

آکادمی نورونیوم، آکادمی تخصصی و آنلاین مجموعه نورون

آکادمی-2

منظور از کلمه آکادمی چیست؟

بر اساس افسانه‌ها، کلمه “آکادمی” برای اولین بار در زمان افلاطون بوجود آمد است. آکادمی، باغی بوده نزدیک شهر آتن در یونان باستان، که افلاطون در آنجا تدریس و به شاگردانش فلسفه می‌آموخته است، بعد از او شاگردانش آن باغ را مرکز مطالعات علمی و پژوهشی خود قرار دادند. باغ آکادمی حدود هزار سال مرکز مطالعات علمی بوده است. این لغت کم کم با گذشت زمان معنای انجمن علمی یا فرهنگستان را به خود گرفته است.
 و اما در حقیقت آکادمی، یک موسسه‌ی پژوهشی یا آموزشی است که آموزش‌های تخصصی را در یک یا چند رشته‌ی علمی یا هنری ارائه می‌دهد.
کیفیت

کیفیت مطالب و ویدئوهای آموزشی بسیار در آکادمی های آنلاین مهم است، نورون توانسته تا این کیفیت را به درستی پیاده سازی کند.

هزینه

در دنیای امروز هزینه ها بسیار مهم هستند، پکیج آموزشی مناسب یاد علاوه بر هزینه مناسب کیفیت بالایی داشته باشد.

زمان بندی

زمان بندی درست ویدئو های آموزش باید منطبق بر استاندارد ها باشد و همچنین سرفصل های آموزشی در زمان مناسب ارائه گردند.

ساختار استاندارد

یک اکادمی آنلاین خوب باید ساختار یکپارچه و نحوه ارائه مطالب استاندارد داشته باشد.

آکادمی نورون

ما در آکادمی نورون چه می کنیم؟!

آکادمی نورون با محوریت آموزش و آماده کردن نیروی متخصص و آماده کار به وجود آمده است. تمامی اساتید این آکادمی دارای تجربه بوده و در خود مجموعه در حال کار هستند، ما از تجربه و مهارت خود افراد شاغل در نورون استفاده می کنیم تا آن ها علم و فنون خود را در اختیار افراد با اراده و خواهان علم و پیرفت قرار بدهند. آکادمی نورون با نام نورونیوم شناخته شده و دارای پکیج های آموزشی مختلف در زمینه های دیجیتال، فناوری اطلاعات، مارکتینگ و تخصصی مایکروسافت داینامیک 365 است.

ما در مجموعه نورون به صورت تخصصی بر روی محصول بزرگ و شناخته شده مایکروسافت یعنی مایکروسافت داینامیک 365 فعالیت می کنیم. در مجموعه نورونیوم آموزش های تخصصی و انواع وبینار های مختلف را برای افرادی که تمایل دارند در این زمینه فعالیت کنند آماده کرده ایم.

یکی دیگر از فعالیت های اصلی مجموعه نورون مارکتینگ و زمینه های بازاریابی و فروش است. آموزش هایی در زمینه فروش و بازاریابی، زبان بدن، شیوه درست گقتار، مشتری شناسی، بازارشناسی، تعیین بازار هدف، تدوین استراتژی فروش و بسیاری دیگر زمینه ای مرتبط برای تمامی علاقه مندان به حوزه بازاریابی و فروش ایجاد شده است.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر از خدمات افزایش فروش صفحه تخصیص آن را مشاهده بفرمایید

یکی دیگر از زمینه های ارائه خدمات مجموعه بزرگ نورون، عکاسی و ساخت تیزر های تبلیغاتی است که در این راستا برای افراد مصمم، پکیج های آموزشی ایجاد شده است تا علاوه بر آشنا شدن در با این محیط بتوانند خود را برای کار در محیط واقعی آماده کنند.

همچنین می توایند برای اطلاعات بیشتر از خدمات عکاسی و تیزهای تبلیغاتی به صفحه رسمی آن مراجعه کنید.

از دیگر زمینه های آموزشی می توان به طراحی، تدوین و گرافیک اشاره نمود که با پکیج های آکادمی نورونیوم می توانید خود را در این زمینه ها آماده کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر از خدمات عکاسی و تیزرهای تبلیغاتی به صفحه رسمی آن در سایت نورون مراجعه بفرمایید.

امروزه هر کسب وکاری برای مطرح شدن و کسب اعتبار نیازمند داشتن یک سایت است، ما در آکادمی نورون سعی کرده ایم تا طراحی سایت را برای افراد مشتاق آسان کنیم و آموزش های لازم برای ایجاد و راه اندازی یک سایت را در اختیار دانش جویان محترم قرار بدهیم.

برای اطلاعات بیتشر از خدمات طراحی سایت نورون به صفحه رسمی آن مراجعه بفرمایید.

سئو سایت از دیگر خدمات مجموعه بزرگ نورون است که با بهره گیری از افراد متبحر، پکیج های مختلفی را برای افراد علاقه مند ایجاد کرده ایم تا سازو کار این زمینه را فرابگیرند.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات سئو سایت نورون به صفحه رسمی آن مراجعه بفرمایید.

ابزار سوشال مدیا که امروزه جزء زندگی روزمره مردم شده و افراد در این شبکه های مجازی به کسب درآمد مشغول اند، آموز های سوشال مدیا و نحوه کسب درآمد از آن بسیار می تواند جالب باشد که نورونیوم این پکیج های آموزشی را برای شما ایجاد کرده است.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر از خدمات سوشال مدیا نورون به صفحه رمی آن مراجعه بفرمایید.

این تنها بخش از محصولات آموزشی آکادمی نورون(نورونیوم) است و بسیاری از پکیج های دیگر نیز در آکادمی آنلاین ما برای افراد ایجاد شده اند.

همین الان تو دوره های آموزشی نورونیوم شرکت کن!

اگر تا الان تو دوره های نورونیوم ثبت نام نکردی و واقعاً می خواهید پیشرفت کنید و آماده کار تو محیط واقعی شوید، حتما دوره های نورونیوم را مشاهده و بررسی کنید.

back
icons8_student_male_512px_1

عماد خواسته

متشکرم از تیم نورونیوم بخاطره عرضه محصولات آموزشی، پشتیبانی این مجموعه هم بسیار عالی هستش.

icons8_student_male_512px_1

سارا شفیعی

من عضو تیم فروش هستم در یک مجموعه، کار ما با سی آر ام هستش برای اونکه بتونم درست کار بکنم از پکیج آموزشی نورونیوم استفاده کردم و الان خیلی راضیم

icons8_student_male_512px_1

حسین غلامی

من تازه وارد حوزه سی آر ام شدم، از بسته آموزشی سی ار ام نورونیوم استفاده کردم و خیلی بهم کمک کرد.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام