ماژول ارسال پیامک

ماژول ارسال پیامک (SMS)

این ماژول سیستم Microsoft Dynamics 365 را به سیستم ارسال و دریافت پیامک نیز متصل می‌کند. همان‌طور که از اسم این سیستم پیدا است، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، نیاز به ارتباط با مشتری از راه‌های مختلف را دارد، سیستم پیامکی که بسیار سیستم با قدمتی است و بسیاری از افراد و مشتریان برای برقراری ارتباط از این سیستم استفاده می‌کنند، با این ماژولی که تیم neuroncrm در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید بسیاری از پیام‌های پیامکی خود را از طریق Microsoft Dynamics 365 ارسال و دریافت کنید.

ماژول ارسال و دریافت پیامک از  طریق ارتباط با وب‌سرویس پیامک در نرم‌افزار  Microsoft Dynamics CRM که توسط آن قادر به ارسال و دريافت پيام کوتاه از طريق وب‌سرویس‌های موجود وجود دارد و همچنین مشاهده پیام کوتاه به صورت یک فعالیت از جنس پیامک نیز است.

پیامک-major-neuroncrm

ویژگی های بارز ماژول پیامکی تیم neuroncrm

قابلیت هوشمندی

  • محتوای پیام ارسالی یا دریافتی قابل پردازش و تحلیل می باشد.

قابلیت یکپارچگی با سرویس‌دهندگان استاندارد

  • در صورت استاندارد بودن پنل پیامکی جدید، امکان یکپارچگی وجود خواهد داشت.

ویژگی ها

ارتباطات دو طرفه از طریق سیستم پیامک

این ماژول از طریق امکان ارسال پیامک از فرآیندها به صورت دستی و دریافت پیامک از افراد و برقراری ارتباطات لازمه با موجودیت‌های خاص در نرم افزار Microsoft Dynamics 365، بستری کاملاً دو طرفه را جهت ارتباطات پیامکی فراهم می‌آورد.

هوشمند سازی شده

مشخص شدن ارسال کنندگان پیامک، ارسال پیامک‌ها برای گروه‌های خاص و . . . امکاناتی را فراهم می‌کند که ارتباطات شما با مشتریان و یا به صورت کلی ذی‌نفعان، به صورت هوشمندانه برقرار شود.

یکپارچگی پیامک با Microsoft Dynamics 365

این ماژول کاملاً با سیستم MS CRM یکپارچه و منطبق شده است و امکانات مختلفی مثل گزارش گیری های مختلف از سیستم پیامکی را در اختیار شما می گذارد.

قابليت مشاهده وضعيت هاي پيامک های ارسالی

شما می توانید هم در محیط Microsoft Dynamics 365 و هم در محیطی که سرویس پیامک شما قرار دارد، پیام هایتان را ارسال و دریافت کنید.

دیگر ماژول های ارائه شده توسط نورن سی ار ام را مشاهده کنید

ماژول یکپارچه سازی با نرم افزار سپیدار را هم بررسی کنید.

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام