راهکار ارزیابی عملکرد پرسنل فروش

عملکرد فروش در CRM

از مهم‌ترین اهداف یک سیستم ارتباط با مشتری یا سی آر ام بالا بردن میزان فروش و سرعت بخشیدن به فرآیند فروش است. افراد و کارکنانی که درون‌ سازمان از نرم‌افزار سی آر ام برای فروش و بازاریابی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند تمامی اعمال خود را که در پروژه فروش انجام داده‌اند ثبت کنند.

میزان عملکرد فروش با توجه به آیتم‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد:

  • فروش هر یوزر یا کاربر
  • ارزش محصول فروخته‌شده
  • پورسانت‌ها

بعد از مدتی که گروه‌های فروش شما، فروش محصولات خود را انجام می‌دهند و راندمان فروش شما بالا می‌رود، باید قادر باشید تا فروشنده خوب و برتر را از دیگر فروشندگان تشخصی دهید و برای آنان در راستای هدف سازمانی خود برنامه‌ریزی کنید.

کمک CRM به راهکار عملکرد کارکنان

در سیستم CRM شما هر فعالیتی که بر موجودیتی انجام می‌دهید ثبت می‌شود.

یعنی بعد از مثلاً گزارش‌گیری‌ها به راحتی می‌توانید مشخص کنید کدام کاربر چه فعالیتی را انجام داده است.

در کنار این اتفاق، هر کاربر نیز تمامی کارهایی را که انجام می‌دهد را نیز ثبت می‌کند و همه داده‌های مربوط به آن موجودیت را در داخل CRM نیز مرتب می‌کند یعنی مثلاً در بحث فروش، فروشنده در هر مرحله‌ای است، هر تعداد فروشی که داشته، چه محصولی را با چه قیمتی فروخته و تمام جزئیات دیگر در CRM ثبت و قابل‌بررسی و دسترسی است.

مدیران می‌توانند به راحتی با گرفتن گزارش‌ها در فرمت‌های مختلف و  در بازه‌های زمانی مختلف تمام فعالیت‌های کارمندان خود را آنالیز کنند و بر اساس برنامه‌ی حقوقی و بازاریابی و فروش خود را تنظیم کنند.

برای اخذ مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما ارتباط بگیرید

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام