چرا پیاده‌سازی CRM مهم و مفید است؟

چرا پیاده سازی CRM مهم و مفید است-1-نورون-سی-ار-ام

ابزارهای CRM با ساده‌سازی روش‌ها و فراینده‌های اداری شما در بخش‌های مختلف مانندِ: فروش، بازاریابی، مدیریت فروش و خدمات نیز راندمان و سودآوری شمارا افزایش و بهینه‌تر می‌کند. اگر کسب‌وکار شما به‌گونه‌ای است که حفظ تعاملات با مشتری برای شما از اولویت‌ها محسوب می‌شوند سی آر ام یک‌راه حل بسیار مناسب است.

پیشنهاد می شود که در کنار این نوشته حتما مقاله 7 نشان آنکه شما به CRM نیاز دارید را هم مطالعه بفرمایید.

توجه کنید که مثلاً ممکن است شماره تماس مشتری را اشتباه وارد کرده باشید و یا تصور کنید رقیب شما اهداف بلندمدتی را پیش‌بینی کرده است، در همین زمان‌ها که شما در جست‌وجوی فرد اشتباه کننده برای این کار می‌گردید و یا به دنبال اطلاعات صحیح مشتریانتان هستید رقبان شما در حال افزایش تعداد فروش خود هستند این درحالی‌که همه‌ی این روندها در Microsoft Dynamics CRM بسیار سریع‌تر پیش می‌روند و چون به هم مرتبط و یکپارچه است همچنین خیلی کم‌تر این اشتباهات پیش می‌آید.

آیا از CRM سود می‌برید؟

مشاغل کوچک هم با استفاده از CRM نیز سود می‌برند. اگر شما خواهان آن هستید که بتوانید وارد رقابت با دیگر کسب‌وکارهای مشابه بشوید و یا حتی این رقابت هارا ایجاد کنید باید از یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید. همیشه مدیران بزرگ و موفق خواهان راه‌حل‌های بزرگ و بهینه هستند، CRM حتی می‌توانید ساده‌ترین و کوچک‌ترین تعاملات و روندهای میان بخش‌های مختلف کسب‌وکار شما باهم و با مشتری را بهینه‌تر و آسان‌تر کند.

چرا Microsoft Dynamics CRM

نرم‌افزار سی ار ام مایکروسافت بسیار گیرا، ساده و انعطاف‌پذیر طراحی‌شده است و با کسب‌وکارهای مختلف نیز قابلیت یکپارچه شدن را دارد.

Microsoft Dynamics CRM یک برنامه زمان‌بندی‌شده برای پاسخ‌گویی به نیازهای کسب‌وکارهای بازاریابی و فروش است.

پاسخ به سوال راه‌حل CRM برای کسب‌وکار خود مفید است یا خیر را در این مقاله تعیین شده بیابید.

خدمات میدانی و عملی:

نرم‌افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام باعث می‌شود تا کاربران تجربه بهتری از ارتباط با مشتری داشته باشند، ارتباط راحت‌تر و سریع‌تر با مشتری، مدیریت و نظارت بر موجودیت و انبارداری، ارتباط شفاف و زمان‌بندی‌شده و همه مهم‌تر که همه این کارها قابلیت ردیابی دارند.

بهینگی کسب‌وکار:

افزایش سودآوری پروژه‌ها با ابزارها و پلن های برنامه‌ریزی و تجزیه‌وتحلیل.

بازاریابی:

با استفاده از نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی چند محوره ایجاد کنید و بر روی آن‌ها مدیریت داشته باشید.

مدیریت فروش:

این نرم‌افزار به فروشندگانت و بازاریابان و مشاوران و ویزیتورها این امکان را می‌دهد کاه تجربه‌ای ارتباط شخصی و پیوسته را با مشتریان اصلی و جدید خود داشته باشند.

پشتیبانی:

ارائه خدمات به مشتری با استفاده از سی آر ام مایکروسافت بسیار آسان است و از هر کانال ارتباطی که می‌خواهید می‌توانید آن را در این نرم‌افزار تعریف کرده و با مشتریان خود سریعاً در ارتباط باشید و همچنین این نرم‌افزار با همین ابزارهای ارتباطی ارائه پشتیبانی را برای مشتریان بسیار سریع‌تر و بهینه‌تر کرده و همیشه در دسترس خواهت بود.

چرا پیاده سازی CRM مهم و مفید است-2-نورون-سی-ار-ام

Dynamics برای گوشی‌ها

ما اخیراً برنامه‌های Dynamics CRM را برای تلفن‌های Windows Phone، iPhone و Android منتشر کرده‌ایم. مایکروسافت همچنین یک برنامه مرورگر برای Dynamics CRM برای کاربران دستگاه‌های Blackberry معرفی کرده است. این پست به بررسی اجمالی برنامه‌ها و قابلیت‌های موجود می‌پردازد.

در دسترس بودن برنامه

  1. برنامه‌ها در فروشگاه‌ها و بازارهای مربوطه موجود است. این برنامه‌ها Dynamics CRM نام دارند و توسط Microsoft Corporation منتشرشده است.
  2. نسخه‌های پشتیبانی شده Microsoft Dynamics CRM
  3. برای سازمان‌های آنلاین، Microsoft Dynamics CRM Online Fall ‘13 موردنیاز است.
  4. برای سازمان‌های داخلی، Microsoft Dynamics CRM 2013 موردنیاز است. سازمان‌های داخلی برای دسترسی کاربران به داده‌های CRM در تلفن‌های خود به استقرار اینترنت (IFD) نیاز دارند.
  5. کاربران باید اتصال به اینترنت یا اینترانت داشته باشند و باید برنامه CRM برای تلفن‌ها را نصب کنند. بعداً در این مبحث به “نصب CRM برای تلفن‌ها” مراجعه کنید.

توانایی‌ها

  • قابلیت‌های اصلی ارائه‌شده توسط این برنامه‌ها عبارت‌اند از:
  • ایجاد، به‌روزرسانی و حذف سوابق CRM مانند Tasks، Account، Contact، Lead، Opportunity و غیره
  •  ایجاد قرار ملاقات
  • اختصاص سوابق به سایر کاربران
  • جستجوی پرونده‌ها
  • ضبط تصاویر به پرونده‌ها
  • ایجاد و به‌روزرسانی یادداشت‌ها
  •  با استفاده از تجربه دستگاه بومی تماس تلفنی برقرار کنید

چند قابلیت منحصراً در تلفن‌های ویندوز موجود است. این موارد شامل نگاشت آدرس مشتری، مشاهده فیدهای فعالیت اجتماعی و مشاهده داده‌های ذخیره شده به صورت آفلاین (فقط در صورتی که قبلاً سابقه را یک بار مشاهده کرده‌اید) است!

قبلاً Dynamics CRM از طریق مرورگر با استفاده از Mobile Express قابل‌دسترسی بود. برای کاربرانی که سعی در مقایسه این دو دارند – آن‌ها درواقع کاملاً متفاوت هستند. چند قابلیت کلیدی که در حال حاضر در دسترس هستند شامل توانایی ایجاد قرار ملاقات، اختصاص رکوردها، تغییر مقادیر درزمینهٔ های جستجو و امکان انتخاب مقادیر از طریق فهرست انتخاب و انتخاب تاریخ است.

سفارشی‌سازی

شما می‌توانید با سفارشی کردن موجودیت‌هایی که در تلفن‌ها نشان داده می‌شود، تجربه تلفن خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید زمینه‌هایی را که در فرم ظاهر می‌شوند انتخاب کنید؛ بنابراین سازمان شما می‌تواند موجودیت‌های سفارشی را برای دسترسی از طریق تلفن نیز در دسترس قرار دهد.

با توجه به اهمیت وجود سی آر ام و خوانده شدن این مطلب حتما نگاهی هم به مقاله در مسیر CRM بی اندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام