سی آر ام جدید امروزی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در مقایسه با تکامل رسانه‌های پولی در طول نسل‌های مختلف، از روزنامه گرفته تا رادیو، تلویزیون و بسیاری از قالب‌های دیجیتال امروزی، کمتر جذاب و حتی قدیمی در برخی محافل تلقی می‌شود.

رسانه های جمعی و تاکتیک های برتر برای رشد یک نام تجاری و کسب و کار بسیار مهم هستند. از طرف آژانس، دلارهای کلان مرتبط با آن ها نیز جذاب است. اما CRM به دلایل زیادی هیجان انگیز است. در اینجا، نورون به چند مورد اشاره می کند.

CRM چند کاناله است

CRM که دیگر محدود به ایمیل نیست، شامل پیام‌رسانی انبوه و درون‌برنامه‌ای، پیامک، نمایشگر آدرس‌پذیر و شبکه‌های اجتماعی و همچنین برنامه‌های پیام‌رسانی است که در سایت شما یا در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک مسنجر تعبیه شده‌اند. کانال هایی که استفاده می کنید تا حدی به داده هایی که امروز دارید بستگی دارد، اما به مرور زمان گسترش خواهند یافت.

وقتی وارد کانال‌های جدید می‌شوید، به آن ها به عنوان بخشی از مدیریت کلی ارتباط با مشتری فکر کنید، نه تنها یک کانال که در سیلوی خود قرار دارد.

CRM مدرن توسط یک لایه داده زیری تغذیه می شود

هسته اصلی هر برنامه CRM مجموعه ای قوی از داده های مشتری است. به خودی خود، این مفهوم مدرن نیست. آنچه مدرن است، تکثیر انواع داده‌هایی است که وارد پایگاه داده و سرعت پردازش داده‌ها، اصلاح مدل‌ها و تصمیم‌گیری می‌شوند.

CRM مدرن تاریخچه جمعیتی و خرید را با مجوزهای بین کانالی و تعامل در همه کانال ها از دیدگاه بازاریابی و پشتیبانی مشتری ترکیب می کند. این اجازه می دهد تا اطلاعات شناسایی شخصی (PII) و داده های ناشناس ذخیره شوند تا زمانی که بتوان پیوندی بین این دو پیدا کرد و سپس برای افزایش دانش وصل شد.

چه چیزی بیشتر این است که CRM مدرن با داده ها در تمام خطوط تجاری یک شرکت، خواه محصولات، مارک ها یا داروها از هر دو دیدگاه B2B و B2C تامین می شود. این ادغام به شرکت ها این توانایی را می دهد که به کل پایگاه مشتری نگاه کنند و اطلاعات آموخته شده را در یک مکان برای هدفی دیگر در محدوده های قانونی استفاده کنند.

علاوه بر ذخیره تمام داده ها، امکان دسترسی سریع و آسان به داده ها، تقریباً در هر مکان و در هر زمان، یک اصل کلیدی CRM مدرن است. سرعت و ارزش یک همبستگی مستقیم دارند و همیشه به فرکانس به‌روزرسانی سیستم‌های منبع بستگی دارند.

سی آر ام جدید امروزی-2-نورون

اما نکته اینجاست که انتظار می رود CRM مدرن از آخرین داده های سازمانی در هر نقطه تماسی استفاده کند.

CRM مدرن از منطق تصمیم گیری تلفیقی استفاده می کند

دسترسی به آخرین داده های سازمانی در هر نقطه تماس مهم است، اما ما باید بدانیم که با این داده ها چه کنیم. آیا باید پیشنهاد بدهیم، پیام برند را نشان دهیم، کاری انجام ندهیم؟ با حرکت بیشتر، اگر تصمیم به ارائه پیشنهاد است، پیشنهاد باید بدون توجه به کانال ثابت باشد و برای به دست آوردن بهترین نتایج باید در معرض آزمایش مداوم باشد.

آن ها می توانند تعیین کنند که چه کسی را هدف قرار دهند و چه چیزی را به هدف نشان دهند. آن ها را می توان برای کمپین های مستقل یا صرفاً برای تأمین منابع مثلاً یک پیام ایمیل استفاده کرد. به عنوان مثال، ممکن است یک کمپین ایمیل معمولی را در قالب ارسال کنید. بلوک محتوای اصلی ممکن است برای همه یکسان باشد، اما اجزای کوچک‌تر با استفاده از داده‌های سازمانی در زمان باز شدن کار می‌کنند.

CRM مدرن روی KPI های کلیدی در سراسر کانال ها تمرکز می کند و نه معیارهای کانال خاص

برای اینکه همه این فناوری و آزمایش مفید باشد، باید آنچه را که مهم است اندازه گیری کنیم. اگر به تمام اندازه‌گیری‌های کوچکی که می‌توان در پست‌های مستقیم، ایمیل، فشار، نمایشگر آدرس‌پذیر، سایت، مرکز تماس، و سایر رسانه‌ها و کانال‌ها انجام داد، فکر می‌کنید، تعداد زیادی قطعه خاص کانال برای تماشا و تنظیم وجود دارد.

اما از دیدگاه کلی کسب و کار، ما به برخی از معیارهای سطح بالاتر اهمیت می دهیم. بنابراین، همانطور که برنامه CRM خود را به سمت مدرن‌تر شدن حرکت می‌دهید، من شما را به چالش می‌کشم تا KPI خود را به معیارهای کلیدی مشتری برای کسب و کار خود ارتقا دهید. معیارهای خاص کانال نیز مهم هستند، اما نتیجه کلی مهم تر است.

CRM به کاربران وفادار است!

در بسیاری از شرکت‌ها، داده‌های CRM در مکان‌های مختلف ذخیره می‌شوند.

باید ابتکاراتی وجود داشته باشد که مختص برنامه‌های سی آر امی باشد، اما CRM مدرن برای هر نقطه تماس یا کمپین، داده‌های قابل ذخیره و اقدام بعدی مورد نظر را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، ایده این است که مشتریان جدید را به افراد وفادار تبدیل کنیم.

CRM تأثیر مهمی در کسب دارد

داده های مشتریان شما، به شما این امکان را می دهد که بهترین مشتریان خود را شناسایی کنید و یک استراتژی برای جذب مشتریان بیشتری مانند آن ها ایجاد کنید. این اطلاعات باید رسانه اکتساب شما را تقویت کند، که در واقع ممکن است از خود داده های CRM برای مدل های مشابه استفاده کند.

سپس، هنگامی که افراد در دارایی‌های مالکیتی مانند وب‌سایت شما هستند، توانایی شما برای جذب بازدیدکنندگان برای ثبت‌نام، تکمیل، دانلود، خرید و غیره با دانسته‌های شما در مورد آنچه قبلاً کار کرده است، افزایش می‌یابد.

داده های CRM و دانش آنچه در سطح سازمانی کار کرده است، در ارتباط با تصمیم گیری سازمانی، به ما این امکان را می دهد که بهترین انتخاب ها را برای تبدیل یک مرورگر یا مشتری به یک مشتری، مشتری یا یک مدافع تمام عیار انجام دهیم.

تنیجه

سی آر ام مدرن امروزی این قابلیت را به شرکت ها می دهد تا تمامی داده های مشتریان و هریک از افرادی که با مجموعه و یا داخل خود مجموعه نیز در ارتباط هستند را ذخیره کند و همچنین قابلیت پیگیری و بزاریابی این داده و دسترسی به تاریخچه اطلاعات نیز دی این نرم افزار وجود دارد.

CRM که امروز مورد استفاده قرار می گیرد بسیار قابلیت های بالاتری از صرفاً ارتباط با مشتریان دارد و می تواند نقشها، مسئولیت ها، وظایف، بخش مالی و … در درون خود سازمان هم مدیریت و یکپارچه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام