همکاری با C3.ai و Adobe برای ابداع مجدد CRM با AI

همکاری با C3.ai و Adobe برای ابداع مجدد CRM با AI-1-نورون-سی-ار-ام

با ادامه واکنش و واکنش سازمان‌های سراسر جهان به فضای کسب و کار جدید، ما واضح تر از همیشه دیدیم که رویکرد سنتی برای برنامه‌های تجاری دیگر کافی نیست. سازمان‌ها به کلاس جدیدی از برنامه‌های تجاری نیاز دارند که چابکی را برای مشاهده و پاسخگویی به روندهای در حال ظهور، فرصت‌های جدید و خطرات احتمالی فراهم می‌کند تا درنهایت بتوانند مشتریان خود را خوشحال کرده و نتایج کسب و کار را که واقعاً مهم است ارائه دهند.

به همین دلیل امروز ما مشتاق هستیم که به همراه C3.ai و Adobe، راه‌اندازی C3 AI CRM با پشتیبانی از Microsoft Dynamics 365 را اعلام کنیم. CM AI CR3 از Dynamics 365 به عنوان پایه ای برای مشارکت مشتری تمام عیار، با Adobe Experience Cloud مشخصات مشتری واقعی و مدیریت سفر مشتری را به همراه قابلیت‌های هوش مصنوعی شرکت C3.ai برای صنعت ارائه می دهد.

با C3 AI CRM، سازمان‌ها می‌توانند قدرت مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی را در راه حلی که برای صنایع خاص طراحی‌شده است، بازکرده و از داده‌های هر منبع برای تولید بینش‌های تجاری پیش‌بینی کننده استفاده کنند. مفتخریم که از C3.ai در اکوسیستم Microsoft Dynamics 365 استقبال می‌کنیم و همکاری خود را با Adobe ادامه می‌دهیم.

ما فرصتی پیدا کردیم تا با Amit Ahuja از Adobe و Ed Abbo از C3.ai صحبت کنیم تا کمی بیشتر در مورد این همکاری صحبت کنیم.

چرا CRM سنتی برای نیازهای سازمانی امروز کافی نیست؟

اد:

وقتی اولین بار CRM را در دهه 1990 ایجاد کردیم، فروش، بازاریابی و خدمات مشتری را متحول کرد. در آن زمان، اکثریت قریب به اتفاق داده‌های مشتری اطلاعات تماس و حساب، سابقه معاملات، سابقه خدمات، قیمت‌گذاری و غیره در سیستم‌های سازمانی داخلی وجود داشت. CRM آن سیلوهای داخلی را متحد کرد و گردش کار مبتنی بر قوانین را در فرایندهای رو به رو مشتری به کار برد-و سه دهه بعد، سیستم‌های CRM امروزی هنوز به همان شیوه عمل می‌کنند، حتی اگر جهان به طرز چشمگیری تغییر کرده باشد. برنامه‌های کاربردی CRM امروزه سیستم‌هایی با سابقه هستند؛ اما آنچه مشاغل به آن نیاز دارند، سیستم‌های هوشمند آینده‌نگری و پیش‌بینی است که بینش‌های واقعی و داده محور را برای ارائه تجربه بهینه مشتری ارائه می دهد.

در دنیای دیجیتالی امروز، اکثریت قریب به اتفاق داده‌های مربوط به CRM در منابع خارجی و نه داخلی قرار دارند – روابط شبکه‌های اجتماعی، فعالیت آنلاین، داده‌های بازار و اقتصاد، نمرات اعتباری، پرونده‌های مالی و غیره. همه این داده‌ها باید یکپارچه شوند؛ و با استفاده از روش‌های پیشرفته یادگیری ماشینی که در 5 تا 10 سال اخیر توسعه داده‌شده است با هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل‌شده است. داده‌های موجود در سیستم‌های CRM امروز برای هوش مصنوعی کافی نیست و آن‌ها با معماری‌هایی طراحی نشده‌اند که برای تجمیع، یکپارچه‌سازی و به‌کارگیری یادگیری ماشین در حجم مقیاس petabyte داده‌های متفاوت، ساختار یافته و بدون ساختار طراحی‌شده‌اند. شما نمی‌توانید به سادگی این قابلیت‌ها را بعداً بر روی سیستم‌های سنتی CRM متمرکز کنید این نیاز به معماری مدرن اولین هوش مصنوعی دارد.

همکاری با C3.ai و Adobe برای ابداع مجدد CRM با AI-2-نورون-سی-ار-ام

آلیسا:

ما همین روند را مشاهده می‌کنیم و حجم داده‌ها به‌طور تصاعدی افزایش می‌یابد. برای موفقیت سازمان‌ها در این شرایط، آن‌ها باید دو کار را انجام دهند. اول، آن‌ها باید داده‌ها را از سراسر سازمان خود جمع‌آوری کرده و از داده‌های خارجی که اد در مورد آن‌ها صحبت می‌کند استفاده کنند. با این کار، آن‌ها می‌توانند به نمای 360 درجه‌ای از مشتریان خود و درواقع، کل عملکرد آن‌ها دسترسی داشته باشند. ثانیاً، آن‌ها به راه حلی نیاز دارند که از اطلاعات کل اطلاعات آن استفاده کند، بنابراین آن‌ها می‌توانند به سرعت تصمیماتی بگیرند که ارزش جدیدی برای سازمان‌های آن‌ها ایجاد کند و تجربیات استثنایی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این، ما دیدیم که تعریف CRM گسترده شده است. این دیگر فقط مربوط به اتوماسیون نیروی فروش نیست. سازمان‌ها به راه‌حل‌هایی نیاز دارند که به آن‌ها امکان می دهد از طریق بازاریابی و فروش تا خدمات و پشتیبانی پشتیبان، از طریق رویکرد یکپارچه برای داده‌ها و هوش مصنوعی فراگیر، سفر گسترده‌تر مشتری را درک کرده و بهینه‌سازی کنند.

آمیت:

مدل قدیمی از پروفایل‌های ثابت و بدون خطای مشتری دیگر کار نمی‌کند. محصولات CRM قدیمی برای تجمیع، یکپارچه‌سازی و به‌کارگیری مدل‌های پیشرفته یادگیری ماشین در مجموعه داده‌های عظیم و متفاوت امروزی طراحی نشده‌اند. برای کسب و کارهای دیجیتالی امروز، داشتن بیشترین داده کافی نیست، شما برای درک مشتری خود به داده‌های مناسب رفتاری، معامله‌ای و عملیاتی نیاز دارید و از هوش لازم برای عمل در این لحظه استفاده می‌کنید.

چرا C3.ai با مایکروسافت و Adobe برای ساخت اولین برنامه CRM هوش مصنوعی جهان برای صنایع همکاری کرد؟

ویرایش: C3.ai، مایکروسافت و Adobe ترکیب کاملی از فناوری، صنعت و تخصص حوزه را برای برآوردن الزامات نسل جدید CRM گرد هم آورده‌اند. هیچ شرکت فناوری در سطح جهان به‌اندازه مایکروسافت دارای اکوسیستم برنامه‌های تجاری Microsoft Dynamics 365، LinkedIn Sales Navigator و Microsoft Power Platform نیست که از Microsoft Azure پشتیبانی می‌کند؛ و Adobe استانداردی را برای تجربه دیجیتالی مشتری با Adobe Experience Cloud تعیین کرده است. C3.ai تخصصی در صنعت خاص Enterprise AI و البته گروه مدیریتی باتجربه عمیق در CRM به ارمغان می‌آورد.

نکته مهم این است که ما علاوه بر این ترکیبی از فناوری‌ها و تخصص‌های پیشرو، دیدگاه مشترکی با شرکای خود در مورد اولین روش هوش مصنوعی و خاص صنعت برای ارائه نسل جدیدی از راه‌حل‌های CRM AI داریم. فرصت عظیمی برای اختراع مجدد CRM در قرن 21 وجود دارد و از فناوری‌هایی استفاده می‌کند که در طراحی محصولات CRM امروزی وجود نداشت تا قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد که به نوبه خود آن‌ها را قادر می‌سازد تا تجربیات بهتری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند و رشد کنند. کسب و کار آن‌ها

آلیسا:

ما همکاری طولانی‌مدت با C3.ai درزمینهٔ هوش مصنوعی سازمانی داشتیم، اخیراً در بهار امسال اعلام کرد که چگونه C3.ai در کمتر از دو هفته مایکروسافت Dynamics 365 Sales و Microsoft Teams را برای کمک به ساده‌سازی عملیات فروش، همکاری کرد. در زمان واقعی، قابلیت‌های تلفن همراه را برای فروش از راه دور افزایش دهید و فرصت‌های تجاری جدیدی ایجاد کنید. ما مشتاق هستیم که با این اعلامیه این همکاری را تقویت کنیم و به مشتریان مشترک خود اجازه دهیم از قدرت ترکیبی Azure، C3.ai، Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud استفاده کنند. Microsoft Dynamics 365 مجموعه کاملی از برنامه‌های تجاری هوشمند ارائه می دهد. با ادغام داده‌های خاص صنعت و مدل‌های هوش مصنوعی C3.ai و بهترین موتور تجربه مشتری Adobe، مشتریان ما ارزش بیشتری از Microsoft Dynamics 365 دریافت خواهند کرد.

آمیت:

تحول دیجیتال فوریت فزاینده‌ای به خود گرفته است. سفرهای مشتری پیچیده است و آن‌ها انتظار تجربه‌های منسجم و شخصی را در هر نقطه تماس دارند. برای ارائه این تجربیات شخصی، مارک ها به چالش کشیده می‌شوند تا مجموعه داده‌های متفاوت را گرد هم آورند. رهبری تجربه مشتری Adobe با تخصص عمیق CI.ai درزمینهٔ هوش مصنوعی و پلتفرم CRM مایکروسافت با ادغام داده‌های رفتاری در نمایه مشتری، سازمان‌دهی سفرهای مشتری و ارائه تجربیات مشتری در زمان واقعی، امکان تعامل جدید با مشتری را فراهم می‌کند.

این راه حل چگونه از ابتکار داده باز (ODI) استفاده می‌کند؟

آلیسا:

کار بر روی ODI ادامه دارد و اعلامیه امروز با C3.ai نمونه دیگری از این است که چگونه همراه با Adobe، در حال پیشرفت در چشم‌اندازی هستیم که ODI را هدایت می‌کند. شتابی که به دست آورده‌ایم هیجان‌انگیز است و کار ما همچنان توسط شرکایی مانند C3.ai معتبر است که تمایل ما را برای کمک به سازمان‌ها برای کارکرد سریع داده‌های خود، حذف اصطکاک و دریافت ارزش از داده‌های خود – به‌ویژه هنگامی که این داده‌ها در سیستم‌ها و منابع متعدد ترسیم‌شده است. ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه ODI به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تجربیات مشتریان خود را از طریق بینش‌های زمان واقعی ارائه‌شده از ابر تغییر دهند.

آمیت:

ما از شتابی که با ODI به دست آورده‌ایم هیجان زده هستیم و کار ما همچنان توسط شرکایی مانند C3.ai معتبر است که تمایل ما را برای کمک به سازمان‌ها برای به‌کارگیری سریع داده‌های خود، از بین بردن اصطکاک و کسب ارزش، به اشتراک می‌گذارند.

C3 AI CRM مجهز به Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud چه پیامدهایی برای مشتریان خواهد داشت؟

ویرایش:

با ارائه اولین رویکرد AI، مخصوص صنعت، C3 AI CRM یک سیستم هوشمند دقیق ارائه می دهد که قابلیت‌های جدید قدرتمندی را برای مشتریان باز می‌کند. به عنوان مثال، پیش‌بینی درآمد را در نظر بگیرید. اکنون می‌توانیم داده‌های غیرحرفه‌ای – پرونده‌های SEC، قیمت سهام، داده‌های بازار و غیره … را برای ایجاد پیش‌بینی‌های دقیق‌تر، متحد و تجزیه و تحلیل کنیم. به‌طور مشابه، مورد استفاده جستجوی هوشمند سرب، پیشنهاد بهترین محصول بعدی، بهینه‌سازی قیمت، مدیریت مصرف مشتری و غیره … ما می‌توانیم حجم عظیمی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم، پیش‌بینی کنیم و توصیه‌هایی برای افزایش عوامل انسانی یا ایجاد فرایندهای خودکار ارائه دهیم. به با استفاده از C3 AI CRM مجهز به Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud، مشتریان ما قادر خواهند بود نیازهای مشتریان خود را بهتر پیش‌بینی کرده و تجربه‌های رضایت بخش تری را ارائه دهند. شخصی‌تر، کارآمدتر، هوشمندتر ضمن افزایش درآمد، سودآوری و وفاداری مشتری. این آینده CRM است.

آمیت:

هر سازمانی فرایندهایی دارد که می‌توان آن‌ها را با نوع هوش مصنوعی سریع بهبود بخشید. سازمان‌هایی که بیشترین ارزش را از هوش مصنوعی می یابند از خلبانان فراتر رفته‌اند تا هوش مصنوعی را در کل سازمان خود مقیاس بندی کنند و از هوش مصنوعی برای یافتن راه‌های جدید برای هوشمندتر کار کردن و افزایش کار آیی در افزایش فشار هزینه استفاده می‌کنند. مشتریان مشترک می‌توانند فروش، بازاریابی و تجربیات مشتری را با استفاده از یک فناوری جدید بومی AI که مشخصات مشتری در زمان واقعی، مدیریت سفر و ارائه تجربه از Adobe، هوش فروش و بینش از Dynamics 365 CRM و همچنین تخصص صنعت عمیق AI از C3.ai. به عنوان مثال، در خدمات مالی، C3 AI می‌تواند به جستجوی اعتبار، مدیریت ریزش و پیش‌بینی مرکز تماس کمک کند. در تولید، موارد استفاده شامل مدیریت فروشنده و نگهداری و خدمات پیش‌بینی کننده است. در بخش عمومی، هوش مصنوعی می‌تواند در مدیریت پرونده و فرایند و همچنین مشارکت شهروندان به کار گرفته شود و می‌تواند شیوه‌های ایمنی و پایداری را در شهرها راهنمایی کند.

این مشارکت چگونه ارزش CXM را برای مارک ها به ارمغان می‌آورد؟

آمیت:

در همه صنایع، چه تجارت به تجارت و چه تجارت به مصرف‌کننده، مردم فقط محصولات نمی‌خرند. آن‌ها تجربه می‌خرند امروزه مصرف‌کنندگان راه‌های بیشتری برای تعامل و تعامل با مارک ها دارند و انتظار تجربه‌های شخصی را در هر نقطه تماس دارند. بااین‌حال، مارک ها برای ارائه این تجربیات در تلاش هستند. داده‌ها، مانند سابقه خرید که برای ایجاد تجربه مشتری سفارشی استفاده می‌شود، صاحبان زیادی در داخل یک سازمان دارد و دید ناقصی از هر مشتری ایجاد می‌کند و درنهایت، تجربه‌ای ناخوشایند است. نمانام‌های برنده باید بتوانند هر آنچه را که در مورد مشتریان خود می‌دانند در زمان واقعی ضبط، تجزیه و تحلیل و عمل کنند تا بهترین تجربه ممکن را ارائه دهند. Adobe رهبری CXM را با Adobe Experience Cloud، راه حل کامل برای ایجاد تجربه، بازاریابی، تبلیغات، تجزیه و تحلیل و تجارت به ارمغان می‌آورد؛ و با گردآوری رهبری Adobe با تخصص عمیق هوش مصنوعی C3.ai و پلتفرم CRM مایکروسافت، ما درجه جدیدی از تعامل با مشتریان را ارائه می‌دهیم.

ISV ها مانند C3.ai چگونه با مایکروسافت و Adobe همکاری می‌کنند؟

آلیسا:

مایکروسافت ISV ها را در همه اشکال و اندازه‌ها جذب می‌کند تا بر روی مایکروسافت و با برنامه‌های کاربردی خاص صنعت توسعه و گسترش دهد. برخلاف دیگر پلتفرم‌های کاربردی تجاری، مایکروسافت سیلوهای سنتی ERP و CRM را حذف می‌کند و ISV ها را قادر می‌سازد بدون محدودیت بسازند. با برنامه‌های کاربردی کسب و کار ما ISV Connect Program، ISV هایی مانند C3.ai می‌توانند به همراه منابع فنی پشتیبانی و فروش به بازار دسترسی داشته باشند که به آن‌ها امکان می دهد از قابلیت‌های هوشمند کل ابر مایکروسافت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام