نکاتی که برای گرایش تیم فروش و بازاریابی در CRM باید موردتوجه قرار گیرد

نرم‌افزارهای CRM به‌عنوان مرکز اصلی تعاملات با مشتری عمل می‌کند و اگر به این شکل نیست باید روش عوض‌شده و از MS CRM استفاده شود.

زمانی که می‌خواهید به‌صورت کلی زیرساخت بازار خود را تغییر بدهید استفاده از فناوری‌های روز دنیا بسیار مهم است. در دنیای امروز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در درجه اول قرار دارد.CRM ها که امروزه به کارایی از هوش مصنوعی و قابل‌دسترسی از را ه دور نیز مجهز شده و روز بهروز در حال پیشرفت هستند.

پیش روی CRM

CRM ها با تجزیه‌وتحلیل تجربیات مشتری و بهبود تعاملات با مشتری با افزایش آن‌ها کمک می‌کنند.

هدف مشترک تیم‌های فروش و بازاریابی نیز بستن قراردادهای جدید و بیشتر که با CRM این کارها شدنی‌تر و آسان‌تر است.

یک آمار نظرسنجی در وب‌سایتی معتبر نشان داده که 89% از مدیران استفاده از CRM را در استراتژی‌های سازمان خود اولویت اول می‌دانند.

نکاتی که برای گرایش تیم فروش و بازاریابی در CRM باید مورد توجه قرار گیرد-2-نورون-سی-ار-ام

تعدادی از مشترکات تیم فروش و تیم بازاریابی:

  • به اشتراک گذاشتن ابزارهای مشترک توسط خودمان

بازاریابان مسئول جلب رضایت مشتری هستند تا در نهادیت به واحد فروش ارجاع داده شوند تا آن‌ها فروش را به اتمام برسانند، به همین دلیل باید همه‌ی مراحل فروش از بالا تا آخرین مرحله که فروش است در CRM تعریف شود.

درنتیجه زمانی که بازاریابان و تیم فروش از یک سیستم واحد استفاده می‌کنند همه‌ی اطلاعات هر دو گروه در یکجا متمرکزشده و هردو تیم به آن دسترسی سریع دارند.

آمارها نشان داده‌اند که 60 درصد از سازمان‌ها از بازاریابی محتوایی استفاده می‌کنند تا به روند بازاریابی کمک کنند و سیستم‌های سی آر ام این داده‌ها را جمع‌آوری کرده و پس از تجزیه‌وتحلیل در اختیار تیم فروش می‌گذارند تا به کسب مشتری و درنتیجه درآمد بهتر کمک کنند.

  • استفاده از هوش مصنوعی

برای مشاغل B2B نیز هوش مصنوعی درروند های بازاریابی و فروش و نحوه ارتباط بیشتر و بهتر با مشتری و تعاملات آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سیستم‌های هوش مصنوعی همچون: چت‌های کاربری آنلاین، چت بات ها، پیش‌بینی کننده‌های کسب‌وکار و نیز سؤالات متداول، داده‌ها و اطلاعات را به‌صورت مستقیم در اختیار فروشندگان و بازاریابان قرار می‌دهد که همه این‌ها در CRM هم قابل‌اجرا و مدیریت است.

  • تمرکز بر نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند

امروزه سازگاری اپلیکیشن ها یا نرم‌افزارها با گوشی‌های هوشمند بسیار مهم است. کارکنان B2B در لحظه‌های بسیار مهم در کار خود نیاز به دسترسی سریع و از راه دور به منابع CRM دارند، این دسترسی‌ها می‌تواند برای هر کاری، تماس، رویداد مجازی، جلسه‌های کاری، ذکر رسانه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری باشد.

این عدم وابستگی به میز کار برای کارکنان و همچنین اجرای نرم‌افزار در مکان‌ها و زمان‌ها و دیوایس های مختلف باعث می‌شود که کارکنان بازده بیشتری داشته باشند.

ویژگی‌های قابل‌توجهی وجود دارد که باید در CRM جستجو کرد:

  • اتوماسیون برای چندین فرایند
  • ردیابی تعامل – از تماس گرفته تا ایمیل
  • هشدارها و یادآوری‌های قابل تنظیم (که با تقویم و سایر برنامه‌های شما ادغام می‌شوند)
  • تجزیه‌وتحلیل و گزارش دهی پیشرفته
  • تحرک و همگام‌سازی با دستگاه‌های تلفن همراه
  • مراحل بعدی استفاده از CRM ها در سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام