آموزش و صدور گواهینامه Dynamics CRM

آموزش و صدور گواهینامه Dynamics CRM-1-مقالات-نورون-سی-ار-ام

آیا به کلاس برویم؟

آیا می‌خواهید آخرین نسخه مایکروسافت سی ار ام را تقویت کنید؟ به فکر دریافت گواهینامه هستید؟ تعدادی گزینه در اختیار شما قرار دارد. شما می‌توانید از بین خودآموزی، آموزش الکترونیکی یا مطالعه در کلاس درس با مربی انتخاب کنید. هرکدام از این انتخاب‌ها مزایا و معایبی دارند. بیایید آموزش‌های آموزشی مبتنی بر کلاس یا مربی (ILT) را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

در این مقاله، ما عواملی را که ممکن است بر تصمیم شما در مورد اینکه آیا ILT برای شما مناسب است یا نه بررسی می‌کنیم. این موارد عبارت‌اند از: هزینه، زمان، کیفیت مربی، ارزش سایر دانش آموزان و اینکه آیا به وسعت و عمق اطلاعات نیاز دارید.

هزینه

بله ازنظر دلار، آموزش تحت هدایت مربیان معمولاً گران‌ترین است. هزینه امکانات آموزشی، پرداخت دستمزد مربی و مسافرت همه باهم جمع می‌شوند. با این حال، به‌جای تصمیم‌گیری تنها بر اساس هزینه، بیایید عوامل دیگر را بررسی کنیم و ببینیم آیا آن‌ها هزینه را ارزشمند می‌کنند یا خیر.

زمان

کلاس درس یا ILT شامل تعهد به یک برنامه خاص است. در بسیاری از موارد، تعهد زمانی هم مزیت است و هم معایب. مسدود کردن زمان حضور در کلاس احتمال توجه کامل موضوع را افزایش می‌دهد. زمان متمرکز در کلاس درس نیز می‌تواند یادگیری مطالب را آسان‌تر کرده و بسیار سریع‌تر انجام شود؛ و ضرر؟ خوب، – صرف‌نظر از مهلت‌ها یا تعهدات دیگری که باید انجام دهید – شما متعهد هستید که در زمان و مکان خاصی در کلاس درس حاضر شوید. با این حال، اگر برنامه شما آن‌قدر پر است که یافتن زمان برای یک کلاس دشوار است، واقعاً چه زمانی برای مطالعه به‌تنهایی وقت پیدا می‌کنید؟

اگر از یک کلاس برای کمک به آماده‌سازی گواهینامه استفاده می‌کنید، واقعیت این است که اکثر مربیان خوب اطلاعات باید بدانند را که در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، برجسته می‌کنند.

آموزش و صدور گواهینامه Dynamics CRM-2-مقالات_نوورن_سی_ار_ام

ارزش یک مربی

همه مربیان ممکن است متن یکسانی داشته باشند، اما یک مربی خوب به بازخورد کلامی و غیرکلامی در کلاس درس توجه می‌کند و می‌تواند جهت و محتوا را بر اساس آنچه در لحظه اتفاق می‌افتد تغییر دهد. توضیحات چندان خوب پیش نرفت؟ یک مربی می‌تواند مثال دیگری ارائه دهد، آن را برای بحث بازکرده و قبل از رفتن به موضوع بعدی، درک آن را بررسی کند. آزمایشگاه خیلی آسان است یا خیلی سخت؟ مربی می‌تواند آن را حذف کند، آن را به‌عنوان یک کلاس کامل انجام دهید تا تصویر بزرگ‌تر را به دست آورید یا اگر افراد سوالی داشتند زمان بیشتری را در اختیار آن‌ها بگذارید. این توانایی برای تغییر جهت بر اساس بازخورد فوری از دانش آموزان یکی از بزرگ‌ترین مزایای شرکت در کلاس است.

مربیان خوب همچنین با آوردن نمونه‌هایی از تجربیات خود و همچنین به اشتراک گذاشتن اطلاعات آموخته‌ شده از دانش آموزان در کلاسهای قبلی، ارزش می افزایند.

ارزش سایر دانش آموزان

ما حقایق را با حفظ کردن یاد می‌گیریم که اکثر ما می‌توانیم در راحتی خانه یا محل کار خود انجام دهیم. ما یاد می‌گیریم که از طریق بحث، تمرین و یادگیری آزمایش و خطا، مسائل را تحلیل و حل کنیم. وقتی با امتحان صدور گواهینامه روبرو می‌شویم، ممکن است فکر کنیم که فقط در مورد یادگیری مجموعه‌ای از حقایق است؛ اما واقعیت این است که شما می‌خواهید بتوانید آن حقایق را در شرایط دنیای واقعی که مهارت بسیار بالاتری است، به کار بگیرید. یکی از مزایای نادیده گرفته‌شده در یادگیری مبتنی بر کلاس درس، امکان بحث و گفتگو باهم سالان خود در مورد نحوه استفاده از اطلاعات است. بحث در کلاس درس می‌تواند به شما این امکان را بدهد که طیف وسیعی از ایده‌ها و شیوه‌ها را تجربه کنید که ممکن است برخی از ایده‌های شمارا تأیید کند و همچنین چگونه فکر می‌کنید و در موقعیت‌های دیگر چه می‌کنید.

عرض در مقابل عمق

این موردی است که در مورد آن زیاد صحبت نمی‌شود، اما معمولاً در آموزش فنی اگر می‌خواهید یک نمای کلی از یک برنامه کامل داشته باشید گذراندن یک دوره کارآمد ترین راه است. شما در دو یا سه روز تمام آنچه را که باید درباره یک برنامه بدانید یاد نمی‌گیرید، اما درک وسیعی از همه عملکردها خواهید داشت. اگر می‌خواهید در یک سری محدود از وظایف خاص به عمق بیشتری بپردازید، باید وقت خود را در تمرینات آزمایشی و خطا، خواندن وبلاگ، مقاله‌های سفید، صحبت باهمکاران همه چیز خارج از کلاس انجام دهید.

آیا چیز دیگری برای در نظر گرفتن وجود دارد؟ بله واقعیت این است که اگر این مطلب را می‌خوانید، احتمالاً تجربه زیادی در کلاس‌ها داشته‌اید؛ بنابراین قبل از تصمیم نهایی خود  از خود سوالی بپرسید «چگونه ترجیح می‌دهم یاد بگیرم؟» اگر در کلاس درس احساس راحتی می‌کنید، به دنبال وسعت و نه غرق شدن عمیق در یک موضوع خاص هستید و اگر کار آیی مهم‌تر از هزینه است، یا به‌اندازه هزینه مهم است، در کلاس شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام