مدیریت منابع انسانی با مایکروسافت سی آر ام

قسمت منابع انسانی داینامیک 365 ابزاری پیشرفته است که ورود کارکنان را تسریع می کند و ابزارهای بی نظیری را برای کمک به کارکنان برای دستیابی به موفقیت های بزرگ در کار ارائه می دهد. اکنون راه حلی قوی برای تمام چالش های عجیب و غریبی که قسمت منابع انسانی با آن مواجه است ارائه می دهد. سازمان های جهانی در حال تغییر پارادایم هستند. کسب و کارها این روزها برای حفظ مشتریان خود و بهبود امتیازات CSAT روی مشارکت کارکنان سرمایه گذاری می کنند.

Microsoft Dynamics 365 یک راه حل بزرگ تجاری در جهان امروز است. همه کانال‌های کسب ‌و کار از جمله ارتباط مشتری را از طریق Dynamics 365 CRM تقویت می‌کند. نه تنها این که می‌توانید هر کیس منحصر به ‌فرد را به‌طور مؤثر با Microsoft Dynamics 365 مدیریت کنید.

در حالی که این روزها مشارکت کارکنان نیز بسیار مهم است. برای کاهش فرسایش و کنترل ریزش کارکنان، منابع انسانی باید چالش‌های اساسی را شناسایی کرده و منابع قابل توجهی را تخصیص دهد. مدیریت منابع انسانی در حالی که مراقبت مناسب از کارکنان موجود را انجام می دهد، تحت فشار قرار می گیرد.

ویژگی های برتر منابع انسانی Microsoft Dynamic 365

مایکروسافت مرکز برخی از ابزارهای تجاری بزرگ بوده است. با اتصال به لینکدین در، آن ها داده های کافی برای ذخیره و ایجاد ابزارهایی دارند که به فرآیندهای اصلی بخش های مختلف پاسخ می دهد.

برخی از محبوب ترین ویژگی های Microsoft Dynamic 365 HR عبارتند از:

مدیریت افراد و وظایف

منابع انسانی جدید و فوق‌العاده Dynamics با داشبورد مدیریت افراد و وظایف منحصربه‌فرد ارائه می‌شود. داشبورد منابع انسانی (HR) را قادر می سازد تا تمام فرآیندهای اساسی مانند استخدام، سوار شدن، انتقال و خاتمه را کنترل کند. منابع انسانی می‌تواند از همان داشبورد برای جمع‌آوری مجوزهای مختلف از مدیران و سایر ذینفعان برای تکمیل فرآیندهای اصلی مانند استخدام، فسخ یا انتقال استفاده کند.

داشبورد مدیریت مزایا

راه حل این است که منابع انسانی و کارمندان را وارد عصر خدمات بدون تماس کنید. کارمندان اکنون می توانند بدون تماس با منابع انسانی به مزایای مختلفی که کارفرمای خود به آن ها اعطا می کند دسترسی داشته باشند، مشاهده کنند و درک کنند.

داشبورد مدیریت مزایا به کارکنان این امکان را می دهد که تمام مزایایی را که واجد شرایط هستند مشاهده کنند. کارمندان می توانند از همان رابط برای ثبت نام در برنامه ها، درخواست افزایش مزایا و ارائه سایر درخواست های سفارشی سازی استفاده کنند.

ترک و غیبت

مایکروسافت در تلاشی برای حل همه انسدادها و تبدیل مدیریت کارمندان به فرآیندی ساده، ویژگی Leave & Absence را در ابزار جدید Dynamic 365 HR معرفی کرده است. اکنون کارمندان می توانند از طریق این رابط به اطلاعات لازم در مورد مرخصی و غیبت دسترسی داشته باشند. داشبورد درک بهبود یافته ای از مانده مرخصی انتقالی، همراه با اقلام تعهدی، تعطیلات، مرخصی استعلاجی و سایر اطلاعات مهم را ارائه می دهد.

برنامه های منابع انسانی را بهینه کنید، با حقوق و دستمزد یکپارچه شوید و سیستم استخدام را تقویت کنید

با اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد خود و استفاده از Dynamics 365 Finance برای ردیابی کامل هزینه ها، می توانید به حقوق و دستمزد، تخمین ها و پرونده های مالیاتی دست پیدا کنید.

همچنین، می‌توانید با برقراری ارتباط با سیستم‌های جذب استعداد فعلی خود، نامزدهای ایده‌آل را شناسایی کنید تا کل رویداد استخدام خود را مدیریت کنید.

داشبورد مدیریت وظیفه چک لیست خود را دو برابر می کند و به منابع انسانی اجازه می دهد تا پیشرفت سیستماتیک را زیر نظر داشته باشد. با این ویژگی ها، منابع انسانی می تواند مطمئن باشد که همه کارمندان مراحل مختلف مربوط به چرخه ورود یا پایان کار را تکمیل کرده اند.

مدیریت منابع انسانی با مایکروسافت سی آر ام-2-نورون

سلف سرویس با منابع انسانی داینامیک

هنگامی که HR فرآیند نصب را با Microsoft Dynamic 365 HR تطبیق داد، کارمندان می توانند از همان ابزار برای برآورده کردن نیازهای مختلف استفاده کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، این ابزار به عنوان یک رابط برای کمک به همه ذینفعان برای لذت بردن از دسترسی به خدمات با کیفیت و اطلاعات دقیق عمل می کند.

کارمندان می توانند اطلاعات مورد نیاز متنوعی درباره بانکداری، قراردادی، استخدامی، غرامت و مرخصی را از طریق داشبورد سلف سرویس بیابند.

مدیریت اجرایی

اگر کارمندان را می توان از طریق یک رابط دیجیتالی سوار و سرویس کرد، چرا نمی توان عملکرد سالانه آن ها را با همان راه حل ارزیابی کرد؟ داشبورد مدیریت عملکرد به مدیران و منابع انسانی اجازه می دهد تا معیارهای عملکرد دوره ای یک کارمند را در یک مکان مشاهده کنند.

فرآیند مدیریت عملکرد شامل مراحل کوتاهی است که تمام معیارها را تضمین می کند. دستورالعمل ها در روند مناسب دنبال می شوند. داشبورد به منابع انسانی اجازه می دهد تا کارمندان با عملکرد برتر را به راحتی شناسایی کند. سازمان‌ها می‌توانند درخواست‌های سفارشی‌سازی را مطرح کنند و به یک داشبورد سفارشی دسترسی پیدا کنند که به فرآیندهای بررسی عملکرد کمک می‌کند.

نکات برجسته Microsoft Dynamics 365 Insights

مشاهده افزایش پذیرش دیجیتال که بر نحوه عملکرد تجارت تأثیر می گذارد، جالب است. آیا می دانید Dynamics 365 به راندمان رانندگی در طول همه گیری فعلی کمک می کند؟ همچنین، مایکروسافت می‌تواند از طریق شتاب‌ دهنده‌های Dynamics365 به ایجاد و مقیاس‌بندی عمودی‌های تجاری جدید کمک کند.

نتیجه

مایکروسافت داینامیک 365 دارای بخش بسیار قوی در خود پلتفرم برای مدیریت منابع و نیروی انسانی است، با این بخش و با داشبوردی که هم برای بخش مدیریت و هم برای بخش کاربر ارائه می دهد، فرد به اطلاعات مورد نیاز و جامعی برای بخش نیروی انسانی دسترسی دارد، هم مدیریت می تواند از جزئیات و پرونده کاری کارمند خود با خبر شود و هم کار بر می تواند بسیاری از کار ها و سوالات مربوط به منابع انسانی شرکت را در این بخش متوجه و به درستی اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام