تأثیر CRM بر رشد شرکت‌ها

تاثیر CRM بر رشد شرکت ها-2-نورون-سی-ار-ام

زمانی که از فروش صحبت می‌کنیم همیشه مسئله، فروش بیشتر، تعداد و مقدار مطرح است. در مشاغل تازه و کوچک این آمارهای مقداری و تعدادی بیشتر هم به چشم می‌آیند. با این‌ حال برای بالا بردن این آمارها و مهم‌تر از همه بررسی و تحلیل آن‌ها  در داخل و خارج کشور باید به ابزارهایی متصل شد مثل CRM و در درجه اول مایکروسافت داینامیک 365.

CRM در ابتدا برای شرکت شما ممکن است به چشم یک سرمایه‌گذاری و راهی که برای شما هزینه‌ای دارد به چشم بخورد اما همین راه‌حل ابزاری است برای بالا بردن سود شما و بسیاری فواید و ابزارهایی دیگری که دارد، به کمک کسب‌ و کارهای شما می‌آید.

نرم‌افزار CRM دارای اطلاعات و دیتاهایی از مشتریان شما است و به گروه‌های فروش و بازاریابی شما کمک می‌کند تا ارتباطات و معاملات خودشان را برنامه‌ریزی کنند. می‌توانند به کمک آن مشتریان را دسته‌بندی و اولویت‌بندی کنند، می‌توانند فروش‌ها یا سرنخ‌ها را پیگیری کنند و هم‌چنین سی آر ام به شما اجازه می‌دهد تا موارد مالی خود را کنترل و کاهش دهید.

برخی از تأثیرات CRM بر روند صعودی شرکت:

  •  افزارش فروش
  • بهینه سازی زمان فرآینده های بازاریابی و فروش

با استفاده از نرم‌افزار CRM تیم‌های فروش یا بازاریابی شما می‌تواند تمامی این زمان‌های را برنامه‌ریزی کند و مدام برنامه‌ها یادآوری می‌شود تا چیزی قلم نیفتد. با استفاده از نرم‌افزار CRM پیگیری فروش آسان‌تر است، پیگیری مشتری و سرنخ‌ها یا همان مشتریان آسان‌تر و سریع‌تر است درنتیجه صرفه‌جویی در زمان بسیار بیشتر است و این در رقابت درون بازار یک نمره مثبت برای تیم فروش و بازاریابی شما محسوب می‌شود.

تاثیر CRM بر رشد شرکت ها-1-نورون-سی-ار-ام

بنابراین سی آر ام زودتر ناکار آمدی‌ها را تشخیص داده و سریع‌تر روی روش‌های بهتر ایده پردازی می‌کند و آن‌ها را برای شما مشخص می‌کنند. CRM شما می‌تواند به شما نشان دهد که:

  • طول چرخه فروش شما
  • هر مرحله‌ای که کل روند را متوقف کند
  • تعداد فرصت‌های فروش
  • اندازه متوسط ​​معامله با توجه به ارزش معامله
  • نرخ تبدیل یا نسبت نزدیک

با مشخص شدن اولویت‌های فروش و مشتریان هدف و بالقوه تیم های شما راحت‌تر و آسان‌تر و از همه مهم‌تر سریع‌تر می‌توانند کارهای فروش خود را برنامه‌ریزی کنند.

جل سریع مسائل

اگر از CRM استفاده می‌کنید می‌توانید با سرعت خیلی بالایی مسائل را حل کنید، برای نمونه اگر مشتری منتظر باشد که شما سند یا مدرک یا نمونه کاری را ارسال کنید، به‌راحتی این کار در CRM هم قابل‌پیگیری است و هم می‌توان این ارسال را نیز انجام دهید، بخصوص مایکروسافت سی ار ام که بسیار قدرت انعطاف پذیری و یکپارچگی با سایر نرم افزار ها را دارد، تیم نورون سی ار ام هم در کنار آن ماژول هایی را ارئه می دهد که می تواند مایکروسافت سی ار ام را با بسیاری از شبکه های اجتماعی معتبر و معروف مثل: تلگرام و واتساپ یکپارچه می کند.

پیگیری مشتری

یکی از کارهای دیگر سی آر ام این است که مشتری را پیگیری می‌کند و می‌تواند اطلاعاتی از مشتری از قبیل اینکه مشتری چه وب‌سایت‌هایی بیشتر مشاهده می‌کند، چه چیزهایی را بارگیری می‌کند و هم‌چنین به‌راحتی و با استفاده از طراحی ایمیل‌های خودکار و برنامه‌ریزی آن‌ها می‌توانید ارتباط خود با مشتری را قوی‌تر کنید.

یکی از قابلیت های خوب نرم افزار مایکروسافت CRM این است که می توانید در این پلتفرم، کمپین های   ایمیلی را ایجاد و مدیریت کنید.

مشتریان برتر

نرم‌افزار CRM اطلاعاتی از قبیل کسب‌وکار مشتری، شرکت و شغل مشتری، میزان درآمد و سرمایه او و مقدار بودجه او در اختیار شما می‌گذارد تا شما بتوانید تا آنجا که امکان دارد با مشتری آشنا شوید و نیازهای او را دریابید، همچنین به‌این‌ترتیب کمک می‌کند شما مشتریان خود را اولویت‌بندی کنید و مشتریان بزرگ‌تر را از کوچک‌تر تشخیص دهید. همچنین این نرم‌افزار با تجزیه‌وتحلیل‌هایی که انجام می‌دهد میزان خرید و فروش هر مشتری را دسته‌بندی و به‌صورت انواع سندها و آمارها در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید مشتریان بالقوه و برتر را در پایان هر فروش یا روز یا هفته و ماه نیز دسته‌بندی و مشخص کنید.

نتیجه اینکه چرا باید از CRM و به ویژه مایکروسفات سی ار ام  استفاده کنید؟

  • جستجوهای کارآمد، مرتب‌سازی و تعیین شرایط
  • پیگیری سامانمند و به‌موقع فرصت‌های فروش
  • منطقی سازی و اولویت‌بندی فعالیت‌های پیگیری
  • هدف‌گیری بهتر
  • خدمات مشتری متناسب‌تر و فرصت‌های افزایش
  • فرآیندهای بهبودیافته و زمان کمتری در مناطقی که بازده کمی دارند هدر می‌رود
  • درک بیشتر مخاطب هدف و نیازهای خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام