چرا سی آر ام-CRM؟

زمانی که پای بازاریابی وسط می‌آید، فقط جمع‌آوری کامل محتوا کافی نخواهد بود، شما باید قادر باشید که مشخصاتی را ارائه دهید که مشتریان و کاربرها می‌خواهند با آن‌ها در ارتباط باشند، در کنار آن شما نیاز خواهید داشتن که اطلاعات مشتریان خود را جمع‌آوری کنید، نه‌فقط اطلاعات تماس در کنار آن شما باید شخصیت و رفتار  مشتریان خود را در ارتباط با مارکت و کسب‌وکار خود بدانید که بهترین کار برای آن استفاده از  CRM است.

CRM Software چیست؟

کلمه CRM مخفف کلمه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری است که امکانات و ابزار را باهدف جذب و تقویت مشتریان بالقوه و وفادار باهم ترکیب می‌کند. این نرم‌افزار برای شما یک تجربه‌ی شخصی از مدیریت مشتریان فراهم می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر نرم‌افزار CRM یک نوع پایگاه داده است که همه اطلاعات و حتی ابزارهای موردنیاز برای حرکت‌های بازاریابی شمارا فراهم می‌کند. سی آرام ها تمامی تلفن‌ها و جلسات شما با مشتری را بانام و برند شما ثبت می‌کنند.

مزایای CRM

-سی آر ام خوب برای هر فن و روشی که در بازاریابی استفاده می‌شود، امکانات یا ابزاری را ارائه می‌دهد. با CRM می‌توانید عملکرد بازاریابی و فروش خود را مورد ارزیابی قرار دهید. شما داده‌ها و اطلاعات خوبی در مورد تمامی لید ها یا سرنخ‌ها و همچنین تمامی کمپین‌ها در حین حرکت و هم‌زمان باکار خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی‌های بعدی خود را انجام دهید.

-نکته مثبت سی آر ام این است که بازاریابی می‌تواند همه‌ی اطلاعات را در CRM جمع‌آوری و ثبت کنند و بعد تیم فروش و دیگر گروه‌های سازمان از آن اطلاعات استفاده کنند.

-اگر شما بتوانید CRM خود را با سیستم‌های اتوماسیون خود که در بازار مورداستفاده قرار می‌دهید یکپارچه کنید، می‌توانید تمامی روش‌هایی که منجر به فروش بیشتر شما می‌شود را تشخیص دهید، استفاده از CRM و سیستم‌های اتوماسیون بازاریابی در کنار یکدیگر از اتفاقات خیلی خوب است که باعث تأثیر بیشتر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه بازاریابی می‌شود.

در انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود همیشه به نکته توجه کنید، نرم‌افزاری را انتخاب کنید که با سیستم‌های بازاریابی دیگر و اتوماسیون های دیگر توانایی ادغام را داشته باشند، سی آر ام مایکروسافت یکی از آن‌ها می‌باشد.

چرا CRM-2-نورون-سی-ار-ام

3 نکته مفید برای استفاده از CRM در زمان COVID-19

همین چند ماه پیش، ما در حال رزرو پرواز، هتل و ملاقات با مشتریان و مشتریان احتمالی خود بودیم. اکثر افراد قرارهای ملاقات، جلسات آغازین فروش خود را برگزار کرده بودند و تیم های بازاریابی مشغول اجرای کمپین‌های خود و برنامه‌ریزی برای رویدادها و کنفرانس‌ها بودند؛ و امروز، COVID-19 تأثیر غیرمنتظره‌ای بر شیوه زندگی ما و نحوه انجام (انجام) تجارت داشته است.

ما می‌خواهیم در مورد اینکه چگونه CRM و سایر ابزارهای فروش و بازاریابی تأثیر مثبتی بر شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها گذاشته است صحبت کنیم. بیایید با شکستن مخفف “CRM” شروع کنیم و در مورد تأثیر COVID-10 بر “مشتریان”، “روابط” و “مدیریت” به‌طورکلی صحبت کنیم.

مشتریان

CRM با ارائه زیرساخت‌های حیاتی که همکاری را قادر می‌سازد به مشتریان کمک می‌کند و گردش کارها را سازمان‌دهی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌چیز از بین نمی‌رود. درزمانی که مردم از راه دور کار می‌کنند، این قابلیت‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری موردنیاز است. ابزارهای همکاری و فروش Sales که با CRM ادغام شده‌اند، تمرکز عملیات را به‌گونه‌ای امکان‌پذیر می‌کند که مردم را مولدتر و کارآمدتر می‌کند.

وقتی تیم های شما از راه دور کار می‌کنند، CRM می‌تواند دسترسی به اطلاعات مهم موردنیاز برای حل مشکلات مشتری را فراهم کند. بسیاری از سیستم‌عامل‌های CRM محبوب در حال حاضر ربات‌های داخلی و خارجی را ارائه می‌دهند که می‌توانند حجم زیادی از درخواست‌ها را برطرف کنند، یاد بگیرند و باگذشت زمان بهتر شوند و کارکنان بیش‌ازحد خود را آزاد کنند تا بر درخواست‌های پیچیده‌ای که نیاز به دخالت انسان دارند تمرکز کنند.

روابط

در مورد روابط همه‌گیر همه‌چیز به ما آموخته است. بسیاری از مشتریان ما سالهاست که از راه حل های CRM استفاده می‌کنند. با این حال، آن‌ها اکنون متوجه شده‌اند که دقت و عمق پایگاه داده مخاطبین آن‌ها بسیار قدیمی و غیرقابل‌اعتماد است. بسیاری از مخاطبین به‌سادگی در دستگاه‌های CRM گم‌شده‌اند. این امر سنجش روابط را دشوار می‌کند.

در حال حاضر شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای بر رویدادهای دیجیتالی و مجازی تمرکز کرده‌اند، هنگامی‌که دقت پایگاه داده مخاطبین آن‌ها تنها 50 درصد باشد، اثربخشی آن‌ها کاهش می‌یابد. بخشهای بازاریابی در حال انتقال بودجه اختصاص داده‌شده برای رویدادهای حضوری و سفر به پایگاه داده دقیق تماس با استفاده از ابزارهای فروش هستند که داده‌های CRM را خودکار و بهبود می‌بخشد.

مدیریت

بسیاری از کارکنان در حال کاربر روی دستگاه‌های شخصی هستند بدون همان منابعی که قبلاً در دفتر به آن‌ها دسترسی داشتند. دستگاه‌های CRM را می‌توان از هر مکان و هر دستگاهی که در حال حرکت هستند به مدیران یک امکان قابل‌اعتماد در یک سناریوی کار از راه دور دسترسی داد. با استفاده از پایگاه داده‌های تماس و ابزارهای فروش، مدیران قادرند اطلاعات تماس و تجزیه‌وتحلیل دقیق را در داشبورد در زمان واقعی دریافت کنند.

با شروع همه‌گیری COVID-19، نحوه تعامل و کار با یکدیگر در حال تکامل است. پلتفرم‌های CRM در حال حاضر به مأموریت حیاتی تبدیل‌شده‌اند و در نحوه کشف و لذت بردن از مشتریان تغییر ایجاد می‌کنند.

در اینجا چند روش وجود دارد که CRM و سیستم‌عامل‌های فروش می‌توانند به شما در پیروزی در این دوره دشوار کمک کنند.

پیش‌بینی رفتار مشتری

اطلاعات طبقه‌بندی‌شده ای را در مورد رفتار استفاده از فناوری حساب‌های هدف خود کسب کرده و بینش‌های مفیدی را که نیازهای فناوری آینده را نشان می‌دهد، به دست آورید. پایگاه داده تماس‌های قابل‌اجرا و پایگاه داده شرکت را در مورد رقبای مستقیم یا غیرمستقیم، شرکا/اتحادها، چشم‌انداز فناوری حساب‌های نام‌گذاری شده و موارد دیگر دریافت کنید. اطلاعاتی را در موردنظر مشتریان فعلی در مورد محصولات و خدمات شما و آنچه بعداً خریداری می‌کنند جمع‌آوری کنید. به مشتریانی که قصد خرید محصول شمارا دارند، هدف‌گذاری کرده و بفروشید

از تقاضا و فرصت‌های موجود حداکثر استفاده را ببرید

درحالی‌که سفرها و رویدادهای جهانی در مواجهه با همه‌گیری فعلی در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد، هنوز ممکن است تقاضا در بازارهای جغرافیایی خاصی وجود داشته باشد. CRM شما و سایر ابزارهای جستجوی فروش می‌توانند پایگاه داده تماس دقیق B2B را به شما ارائه دهند که می‌تواند به شما در دستیابی به تقاضای موجود کمک کند. بر مشتریانی که می‌شناسید تمرکز کنید و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها حداکثر استفاده را ببرید تا مخاطبان جدیدی را کشف کنید. به‌عنوان‌مثال، بخش‌هایی از بهترین یا قدیمی‌ترین مشتریان خود را ایجاد کنید و مخاطبان مشابهی را برای بازار پیدا کنید. منبع اطلاعات شرکت و اطلاعات تماس با استفاده از قابلیت جستجوی سفارشی. بینش‌های سطح تماس را دریافت کرده و داده‌های خود را در زمان واقعی به‌روز کنید تا نسل سرنخ خود را تقویت کنید. کمپین‌های مؤثر و استراتژی‌های ترویج برنامه‌ریزی کنید که درنهایت منجر به تبدیل بزرگ‌تر و بهتر شود.

CRM را با ابزارهای فروش Sales Intelligence ادغام کنید

CRM فقط به اندازه داده‌هایی که ارائه می‌دهد خوب است. برای افزایش کارایی CRM خود، مطمئن شوید که آن را با ابزارهای جالب کشف اطلاعات و پاک‌سازی اطلاعات ادغام کرده‌اید. با استفاده از قابلیت جستجوی سفارشی، شرکت‌ها و مخاطبین جدید را منبع می‌کند. بر روی بهترین چشم‌اندازهای خود برای موفقیت نهایی در تولید سرب تمرکز کنید. جستجو بر اساس عملکرد شغل، مکان، صنعت، مجموعه فناوری، صنعت، اندازه و موارد دیگر. همه جزئیات پایگاه داده تماس با مشتری را که قبلاً وجود نداشت، ضمیمه کنید. چنین ابزارهایی می‌توانند به‌طور خودکار تمام جزئیات از دست رفته را در زمان واقعی مطابقت داده و ضمیمه کنند.

SMARTE Discover

SMARTE Discover به توسعه فروش، عملیات فروش، مدیریت حساب، تیم های بازاریابی و همچنین تیم های تولیدکننده تقاضا و ABM قدرت می‌دهد تا با جدیت بیشتری به دنبال آینده نگری باشند و در صورت تمرکز بر روی کدامیک از سرنخ‌ها در Salesforce مشخص شوند. آن‌ها می‌توانند بر اساس سطوح، عملکردها، عناوین و مکان‌ها از پایگاه داده عظیم تماس با بیش از 115 میلیون نفر جستجو کنند تا تصمیم‌گیرندگان مناسب را در حساب‌های هدف پیدا کنند. اطلاعات تماس و اطلاعات شرکت در Salesforce از طریق صفحات سرب، مخاطب، صفحات حساب با امکان افزودن یا به‌روزرسانی سوابق تنها با یک کلیک در دسترس است. شما می‌توانید شماره‌های مستقیم یا شماره تلفن همراه مخاطبین موردنظر خود را با بالاترین میزان پوشش داده‌ها در حدود 10.8 میلیون شرکت در 44 کشور جهان دریافت کنید که ظرف 90 روز تجدید شده است.

SMARTE غنی‌سازی

SMARTE Enrich تجزیه‌وتحلیل سلامت داده‌های CRM و غنی‌سازی زمان واقعی داده‌های Salesforce را ارائه می‌دهد. این داده‌های شرکت و تماس با CRM را در زمان واقعی با بیش از 60 ویژگی مرتبط غنی می‌کند. SMARTE Enrich به عملیات فروش و بازاریابی کمک می‌کند تا داده‌های CRM خود را بهتر مدیریت کرده و با مخاطبین و حساب‌های غنی‌شده، مشتاقانه‌تر به دنبال آن باشند. این پایگاه داده از بیش از 115 میلیون مخاطب با آدرس ایمیل دقیق و شماره مستقیم و شماره تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. عملکرد SMARTE Enrich’s Always-On-CRM داده‌های تازه را در زمان واقعی بدون دخالت دستی ارائه می‌دهد و درنتیجه کارایی داده‌های CRM را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام