چگونه راه‌حل CRM مناسب برای کسب‌وکار خود بیابید

چگونه راه حل CRM مناسب برای کسب و کار خود بیابید-1-نورون-سی-ار-ام

ارزشمندترین دارایی‌هایی که مشاغل برای به دست آوردن آن تلاش می‌کنند پایگاه مشتری وفادار است. بااین‌حال، این امر به‌سرعت تحت تأثیر روابط مشتری قرار می‌گیرد. درحالی‌که مراحل اولیه ممکن است برای شما مشکل‌ساز نباشد، زیرا در نهایت با چند مشتری برخورد می‌کنید، اما با رشد کسب‌وکار شما، ممکن است تحت تأثیر تعداد فزاینده و انبوهی از مشتریان قرار بگیرید. حفظ سوابق با استفاده از وسایلی مانند صفحات گسترده مثل اکسل و … به یک کار خسته‌کننده تبدیل می‌شود، بدون در نظر گرفتن زمان از دست رفته و بی‌اثر با فضای کافی برای خطاهای متعدد. با چنین چالشی، در نظر گرفتن اقدامات کارآمد مانند استفاده از ابزارهای خودکارسازی حیاتی است. با پیشرفت کسب‌وکار شما، انتخاب راه‌حل CRM یکی از ملاحظات اساسی است که با آن روبرو خواهید شد.

همان‌طور که برای مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می‌کنید، نرم‌افزار CRM از راه‌های بسیار مفید است. بااین‌حال، قبل از اینکه بتوانید چنین مزایایی را درک کنید، باید اطمینان حاصل کنید که به دنبال راه‌حلی هستید که نیازهای شما را برآورده کند. اگر به دنبال راه‌حل CRM هستید باید نرم‌افزار فعلی خود را دوباره ارزیابی می‌کنید، در اینجا چند نکته را برای اطمینان از حداکثر استفاده از سرمایه‌گذاری خود ذکر می‌کنید:

اهداف مشخصی تعیین کنید

چرا به راه‌حل CRM احتیاج دارید؟ می‌خواهید راه‌حل CRM به شما در دستیابی به چه چیزی کمک کند؟ ترسیم اهداف و اهداف کلی به شما کمک می‌کند تا در انتخاب راه‌حل CRM به مهم‌ترین سؤالات پاسخ دهید. به‌عنوان‌مثال، درحالی‌که کار آیی نرم‌افزار به دنبال وضعیت شما است، می‌توانید نحوه عملکرد آن را در جستجوی شما در مدیریت پایگاه مشتری فعلی، مشتریان جدید و تمرکز بر هر دو عنصر آسان در نظر بگیرید. داشتن اهداف واضح این فرایند را آسان می‌کند زیرا شمارا از طریق مجموعه وسیعی از راه‌حل‌های موجود در بازار راهنمایی می‌کند.

ویژگی‌ها و عملکردها را درک کنید

به دنبال اهداف تعیین‌شده خود، می‌توانید به‌سرعت ویژگی‌ها و عملکردهایی را که راه‌حل CRM باید برآورده کند، برجسته کنید. هر کسب‌وکار منحصربه‌فرد است و همان‌طور که برای مقابله با چالش‌های خود تلاش می‌کنید، نگرانی‌هایی مانند فرآیندها، پویایی رشد و پایگاه مشتری، ذکر برخی از آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی بر ویژگی‌های CRM و ملاحظات عملکرد شما تأثیر می‌گذارد.

درحالی‌که راه‌حل‌های CRM را می‌توان سفارشی سازی کرد، در صورت مشخص شدن این استراتژی می‌توانید هزینه‌های اضافی غیرضروری را که برای کسب‌وکار شما کم‌ارزش است، حدف کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید عملکردهایی را که مدیریت ارتباط با مشتری را تسهیل کرده و به‌پیش می‌برد، تحت تأثیر CRM قرار دهید؛ بنابراین، هنگام خرید راه‌حل‌های CRM، درک ویژگی‌ها و عملکرد و نحوه تأثیر آن‌ها بر اهداف تجاری شما بسیار مهم است.

چگونه راه حل CRM مناسب برای کسب و کار خود بیابید-2-نورون-سی-ار-ام

مناسب بودن CRM را بررسی کنید

درحالی‌که طیف وسیعی از راه‌حل‌های CRM در بازار وجود دارد، انتخاب گزینه مناسب می‌تواند بسیار دلهره‌آور و سخت باشد. با راه‌حل‌های متنوع متناسب با اندازه‌های خاص کسب‌وکار، از شرکت‌های نوپا گرفته تا شرکت‌های بزرگ با فرایندهای پیچیده، انتخاب یک راه‌حل مناسب CRM نیازمند نگاهی دقیق است. درحالی‌که می‌توانید به دنبال راه‌حل‌های CRM مخصوص صنعت خود باشید، مهم‌ترین ملاحظات سهولت ادغام، سهولت استفاده و تحرک و همچنین سرمایه‌گذاری موردنیاز است.

با توجه به اینکه CRM پیچیده نیاز به زمان بیشتری برای راه‌اندازی و جذب کارکنان خود دارد، به‌جز تعهد مالی، ممکن است انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای نوپا و متوسط نباشد. ساده‌ترین راه برای یافتن راه‌حل مناسب، بازنگری اهداف سازمان و اهداف شما و انتخاب راه‌حلی است که با سطح و نیازهای تجاری شما مطابقت داشته باشد. این امر تضمین می‌کند که بیش‌ازحد زیاده‌روی نخواهید کرد زیرا باعث می‌شود بیش از نیاز خود هزینه کنید و برای درک اثربخشی CRM زمان بیشتری صرف کنید.

برای تکمیل نکات این پاراگراف مقاله راه‌حل CRM برای کسب‌وکار خود در پایگاه دانش نورون سی ار ام مطالعه بفرمایید.

نرم‌افزار موجود خود را در نظر بگیرید

همان‌طور که مناسب بودن نرم‌افزار CRM را در نظر می‌گیرید، اطمینان از یکپارچگی آن با نرم‌افزار فعلی شما بسیار مهم است. خبر خوب این است که فروشندگان Microsoft Dynamics 365 اطلاعات مفصلی را در مورد نرم‌افزاری که به‌طور طبیعی با CRM ادغام می‌شود، ارائه می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهد که انتخابی آگاهانه داشته باشید که دردسرهای برخورد با تعمیرات اساسی را فقط برای به دست آوردن راه‌حل CRM از بین می‌برد.

راه‌حل‌های CRM می‌تواند با کسب‌وکار شما رشد کند؛ بنابراین هنگام خرید یک راه‌حل ایدئال، سنجش اعتبار و قابلیت اطمینان فروشنده بسیار مهم است. با یک فروشنده معتبر، می‌توانید مطمئن باشید که نگرانی‌های شما در گوش ناشنوایی قرار نخواهد گرفت زیرا تیم پشتیبانی به‌راحتی برای رسیدگی به نگرانی‌های شما آماده است. این امر بیشتر از خرید و یکپارچه‌سازی است زیرا کار با سیستم جدید نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد و هنگامی‌که تیم شما راه‌حل CRM خود را می‌آموزد، داشتن یک تیم پشتیبانی باارزش بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام