چرا باید از نرم‌افزار CRM استفاده کرد؟

چرا باید از نرم افزار CRM استفاده کرد-1-نورون-سی-ار-ام

وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، کافی نیست داده ها را فقط جمع‌آوری کرده و به آن ها امیدوار باشیم که فقط با داده ها جمع آوری شده بتوانیم بازاریابی کاملی انجام دهیم. شما باید بتوانید محتوای مرتبط و شخصی را ارائه دهید که مخاطبان شما می‌خواهند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بااین‌حال، برای انجام این کار، باید بتوانید داده‌های مربوط به مشتریان احتمالی خود را جمع‌آوری کنید، نه‌فقط اطلاعات تماس آن‌ها، بلکه رفتارهای آن‌ها را نیز در ارتباط با برند تجاری خود قرار دهید.

بهترین راه برای این کار استفاده مؤثر از نرم‌افزار CRM است.

نرم‌افزار CRM چیست؟

کلمه CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است که ابزارها و استراتژی ها را با هدف تقویت مشتریان وفادار ترکیب می‌کند. این استراتژی ها و ابزارها بدون نیاز به تلاش سنتی و دستی شدید تیم‌های بازاریابی و فروش شما، یک تجربه شخصی نوین و هماهنگ با دنیای دیجیتالی امروز را ایجاد می‌کنند. اگرچه ممکن است از خود بپرسید که چرا از نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنید درحالی‌که می‌توانید به‌صورت تئوریک و غیر اتوماسیون آن عملکردها را به‌تنهایی مدیریت کنید؟!

در اصل، نرم‌افزار CRM یک پایگاه داده است که شامل تمام اطلاعات مربوط به بخش های فرآیند ها و سطوح مختلف کسب و کار شما است که به تلاش‌ های بازاریابی و فروش شما مربوط می شود. یک CRM خوب حاوی اطلاعات کامل تماس با مشتری است و از تعاملات آن‌ها با نام تجاری شما پیروی می‌کند. هر زمان که آن‌ها با شخصی در بخش خدمات و پشتیبانی تماس می‌گیرند، داده ها از مشتری با هر روش ارتباطی، تلفن، فرم ها، وبسایت ها یا شبکه های اجتماعی جمع آوری کرده و در سی ار ام ذخیره می شوند

مزایای نرم‌افزار CRM

یک CRM خوب برای هر تاکتیک بازاریابی دیجیتالی که به کار می‌برید مزایای متعددی را ارائه می‌دهد. با استفاده از CRM، می‌توانید عملکرد بازاریابی خود را پیگیری کنید. شما داده‌های واضحی در مورد تک‌تک سرنخ‌ها در حین حرکت در قیف فروش خود خواهید داشت و همچنین داده‌های گسترده‌تری در مورد کمپین‌ها و پیام‌های خاص جمع‌ آوری می‌کنید. با داشتن این اطلاعات، می‌توانید مخاطبان مورد نظر خود را بیشتر تقویت کرده و نحوه اجرای کمپین‌های آینده را افزایش دهید.

همچنین می‌توانید کارآمدتر کار کنید و همکاری بین گروه‌های مشتریان و همچنین بین بخش ها و تیم های داحلی شرکت و کسب و کار خود را تقویت کنید. بخش بازاریابی می‌تواند اطلاعات احتمالی را مستقیماً در CRM جمع‌آوری کند و تیم فروش می‌تواند تعاملات خود را با آن مشتریان احتمالی ثبت و ذخیره کند. این اطلاعات به تیم بازاریابی اجازه می‌دهد تا محتوای مربوطه را به آن مشتریان ارائه دهد.

چرا باید از نرم افزار CRM استفاده کرد-2-نورون-سی-ار-ام

اگر CRM شما با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی یکپارچه‌شده است، طیف گسترده ای از امکانات CRM را در پرتو جدیدی مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید رفتارهای خاصی را که منجر به اقدامات اتوماسیون می‌شود، پیگیری کنید. به‌عنوان‌مثال، یک سرپرست ممکن است دارایی خاصی را از وب‌سایت شما بارگیری کند و باعث ایجاد یک کمپین ارسال ایمیل از محتوای مربوطه شود. اگر آن‌ها روی یکی از ایمیل‌های موجود در بازاریابی و یا کمپین های ایمیلی کلیلک و ورود کنند، ممکن است که همان مخاطب به مشتری اصلی شما تبدیل شود.

استفاده مؤثر از اتوماسیون بازاریابی و نرم‌افزار CRM در کنار هم، بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه، صرفه‌جویی در وقت و اثبات اثربخشی بازاریابی دیجیتال و نوین است.

انتخاب CRM

برای به حداکثر رساندن مزایای CRM، باید یکی را انتخاب کنید که با نیازهای تجاری شما مطابقت داشته باشد. به دنبال نرم‌افزار CRM باشید که به‌راحتی با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و سایر گردش کار شما ادغام می‌شود درحالی‌که استفاده از آن برای تیم شما آسان است.

اتوماسیون های حسابداری هم نظیر: سپیدار به‌خوبی با نرم‌افزارها مایکروسافت سی ار ام ادغام می شوند و اگر هنوز CRM موردنیاز خود را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد تیم نورون سی ار ام، انتخاب مایکروسافت سی ار ام است که با ویژگی های بسیار زیاد و قابلیت ادغام پذیری بسیار بالایی که سایر نرم افزار های تجاری دارد می تواند کاملا با اهداف تجاری شما هم راستا و یکپارچه شود، تیم مجرب ما از پیاده سازی تا اجرای کامل فرآیندهای شما در محیط Microsoft Dynamics 365 را ارائه می دهد.

چگونه بر نقاط ضعف CRM غلبه کنیم؟ (راه حل استفاده از مایکروسافت سی آر ام است)

این هیچ رازی نیست، فقط 13 درصد از فروشندگان از CRM خود راضی هستند.

وعده CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) باعث شد تا سازمان‌ها بر این باور باشند که هرکدام می‌توانند از طریق پیگیری نقاط تماس در طول سفر خریدار، تجارت خود را به‌صورت دیجیتالی تغییر دهند.

هنگامی که به طور مؤثر مورداستفاده قرار گیرد، می‌تواند منبع اصلی تیم فروش شما باشد همه را منظم، کارآمد و در اوج بهره‌وری نگه دارد. بااین‌حال، با رشد یک شرکت، مجموعه فروش و پایگاه داده، حفظ ساختار و مدیریت برای به‌روز نگه‌داشتن CRM دشوار می‌شود. نتیجه؟ سازمان‌دهی کمتر، سردرگمی بیشتر و معاملات کمتر است.

به صورت کلی اگر شما برای کسب و کار خود از سی ار ام ها استفاده نکنید، بسیاری از سایر رقبای خود دنیای دیجیتالی امروز عقب خواهید بود، و اما اگر از سی ار ام نادرست که با صنعت شما سازگار نیست نیز استفاده کنید، قطعا با گذشت زمان در اجرا یا پیکربندی فرآیند های خود دچار مشکل می شوید، Microsoft CRM با قابلیت بسیار زیادی که دارد و همچنین با انعطاف بسیار بالای خود می تواند از بهترین گذینه های تصمیم گیری باشد که در پیش روی کسب و کار ها قرار دارد.

تیم ما در راستای این مقاله بررسی کرده است که چگونه تیم فروش شما می‌تواند زمان ارزشمندی را با مایکروسافت سی ار ام دست آورد:

  • غلبه بر سخت‌ترین نقاط ضعف  CRM شما
  • ادغام‌های پیشرو که مستقیماً در CRM و گردش کار شما قرار می‌گیرد
  • مقابله با نرخ پایین پذیرش و کیفیت داده‌ها

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب یک پلت فرم CRM، امروز با ما صحبت کنید یا نسخه نمایشی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

برای ورود به neuroncrm نیازمند آن هستید که ابتدا از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید. نورون سی آر ام